בן זוגה של מאיה קיי מבקש עזרה

הרקדן המקצועי שאיתו פיזזה הדוגמנית כל הדרך אל הגמר פרסם פוסט ברשת החברתית שבו ביקש את תמיכת הגולשים. "צריכים אתכם עוד פעם אחרונה"

מאיה קיי. צילום: אור גפן

לוטם מדמוני, הרקדן המקצועי שליווה את הדוגמנית מאיה קיי בעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" והגיע יחד איתה לישורת האחרונה ולגמר הגדול, פרסם לפני מספר ימים פוסט בשמו ובשם קיי לחברים בקבוצת הפייסבוק "גן יבנה" שבו פנה לעזרה וביקש תמיכה.

"שלום לכולם, רציתי להודות לכם על כל התמיכה, ההצבעות והמילים החמות שאני מקבל מכם לאורך העונה, זה לא מובן מאליו!!", כתב לוטם מעל תמונה שלו עם קיי. "בזכות העזרה שלכם עלינו לגמר רוקדים וכוכבים 2024.אני מודה לכם באופן אישי ומתרגש מאוד להיות במעמד הזה. תודה לאהרון דרור על התמיכה ועידוד ההצבעות מרגש מאוד. יום רביעי הקרוב 4/9 צריכים אתכם עוד פעם אחרונה בגמר הגדול, אוהבים ומעריכים, מאיה ולוטם".

מדמוני מבקש עזרה, צילום: מתוך פייסבוק

כזכור, מאיה פנתה בעצמה לפני מספר ימים לקבוצת הבנות "סשא" בפייסבוק וביקשה את עזרתן בחצי הגמר כדי להעפיל לגמר. "היי בנות, אני יודעת שזה אולי קצת מצחיק להעלות פה את זה", כתבה קיי. "אבל עם כל הפוסטים אני מרגישה שאתן ממש חברות שלי לדרך, כי לא פעם ולא פעמיים הרמתן לי וזה לא מובן מאליו, והייתי שמחה שתהיו חלק מהדרך שלי ולהגיד תודה על הכל. אשמח שתצביעו לנו הערב".

מאיה קיי פונה לעזרה, צילום: מתוך פייסבוק