משפחתו של דיג'יי: "תחת מתקפה"

בעקבות הפרסומים ב-For Real לאורך סוף השבוע: משפחתו של דיג'יי מאשימה, ומשפחתה של פרידה מתקנת

דיג'יי שארפ ופרידה עוזיאל. צילום: מתוך "האח הגדול"

הדרמה בין המשפחות של די-ג'יי שארפ ופרידה עוזיאל נמשכת. אחרי סוף שבוע סוער של האשמות הדדיות, לא נראה שהשקט יחזור בקרוב לשרור בין קרוביהם של בני הזוג מבית "האח הגדול".



תקופה של מתח והתשה

 בפוסט שפורסם אמש (מוצ"ש) בחשבון האינסטגרם של דיג'יי שארפ, שיתפו בני המשפחה את תחושותיהם נוכח הפרסומים בסוף השבוע. "התקופה האחרונה היתה מטלטלת עבורנו, מלאה בגאווה על אחינו הקטן שעובר אתגרים לא פשוטים. יחד עם זאת, זו גם תקופה קשה שבה אחינו ומשפחתנו מוצאים עצמם תחת מתקפה בלתי פוסקת מצד מומחים ביחסי ציבור, עיתונאים ומשפחתה של פרידה".

המשפחה של דיג'יי מגיבה, צילום: מתוך האינסטגרם של דיג'יי שארפ

המשך הקו התקיף

לטענת משפחת שארפ, המתקפות ברשתות החברתיות הן חלק מאסטרטגיה מתוכננת של פרידה עוזיאל. "לדיג'יי אין משרד יחסי ציבור, אין אסטרטגיה סדורה ולא תוכניות מגירה", נכתב בפוסט, "וגם לא אלפי בוטים שמנסים להטות את דעת הקהל. לדיג'יי יש רק את משפחתו ותומכיו."

משפחת עוזיאל עונה

מנגד, משפחתה של פרידה עוזיאל לא נשארה חייבת והבהירה את עמדתה בסטורי משלה: "אין לנו משרד יחסי ציבור שעומד מאחורינו, אלא רק חברים טובים שנותנים את הנשמה עבורה. אין שום מסע הסתה נגד די-ג׳יי מטעמנו." עוד ציינו כי "כל מה שפורסם ברשתות החברתיות ניתן לבדיקה וכל אחד יכול להיווכח בעצמו".

חיבוק ותמיכה מהקהילה

על אף המתחים, משפחתו של דיג'יי שארפ מודה לכל התומכים: "בתוך כל הקושי הזה, אנחנו רוצים להודות מכל הלב על כל ההודעות המחזקות מהתומכים והעוקבים שמלווים אותנו ואת אחינו. אתם קרן האור שלנו."