רוקדים על מזומנים

כשהחזרות על חשבון הבנק: For Real חושף כמה מרוויחים משתתפי "רוקדים עם כוכבים"? (רמז: עדי אשכנזי, גאולה אבן ומריאנו אידלמן יצאו עם מאות אלפים)

מאיה קיי ב"רוקדים עם כוכבים". צילום: רותם לבל

העבודה הקשה משתלמת: זהו הסכום שכמה מהכוכבים ב״רוקדים עם כוכבים״ עשויים להרוויח עבור העונה הנוכחית- כך נודע ל״For Real״.

מאות אלפים כבר בהתחלה

התשלום עבור ההשתתפות בריאליטי המצליח מתחלק לשני חלקים מרכזיים: התשלום למתמודדי התוכנית מתחלק לשניים: הראשון הוא תשלום בסיסי עבור חמשת התוכניות הראשונות, שכולל חזרות, צילומים, פרומו ויח"צ, וגם חזרה גנרלית. הסכומים נעים מ-40,000 שקלים לחודש ועד ל-300,000 שקלים, כך שגם מי שנופל מוקדם, מרוויח יפה.

רוקדים עם כוכבים, מזומנים וכלב | קשת 12

למשל, ולרי חמאתי ויאנה יוסף, שהודחו אחרי שתי תוכניות בלבד, הצליחו להרוויח עשרות אלפי שקלים כל אחת. גאולה אבן, שהודחה ראשונה בקבוצה שלה, נמצאת במדרגת שכר גבוהה יותר, והרוויחה סכום של למעלה מ-200,000 שקלים בשתי תוכניות. רקדנית היא כנראה לא תהיה, אבל מדובר בסכום מכובד בהחלט. 

מדרגת שכר גבוהה. גאולה אבן, צילום: רשת 13

התוספות שממלאות את הכיסים

בנוסף לשכר הבסיס, כל יום צילום נוסף מתוגמל בהתאם לסיכומים מול חברת ההפקה. התשלום יכול להתחיל ב-8,000 שקלים ליום ולהגיע עד 30,000 שקלים, ואם מצלמים שתי תוכניות ביום אחד, התקציב של התוכנית השנייה עולה ב-150%. עם תעריפים כאלה, לא פלא שהמתמודדים נלחמים להישאר על הרחבה.

מריאנו אידלמן. עשוי להיות שיאן "רוקדים עם כוכבים", צילום: משה שי

המרוויחים הגדולים

גורם בהפקה מספר כי שיאנית השכר בשתי העונות ששודרו בקשת עד כה, היא עדי אשכנזי, שהגיעה למקום השני בעונה הראשונה עם למעלה מ-800 אלף שקלים. ההערכות הן שהמרווחים הגדולים בעונה הנוכחית הם מריאנו אידלמן, גאולה אבן ונטע ברזילי. אידלמן היחיד שלא הודח עד כה והוא עשוי לסיים את העונה עם חצי מיליון שקלים.