פיילוט בפיצה האט: ההזמנה תחכה לכם בלוקר

פיצה האט העולמית בוחנת הצעת "קוביות" בסגנון הלוקרים של אמזון • בכל קובייה תהיה תצוגה עם שם הלקוח וכן בטנה ששומרת על המזון חם ואת המשקאות קרים

צילום: gettyimages // האם הפיילוט יגיע לארץ?

מי שחוזר רעב מהעבודה ומפנטז על פיצה חמה מבלי להמתין להכנתה יוכל למצוא בקרוב מענה מתאים.

רשת פיצה האט הבינלאומית בוחנת הצעת "קוביות" בסגנון הלוקרים של אמזון, כך שאנשים לא יצטרכו לחכות לפיצה שלהם. בסניף בשדרות סאנסט 6660 בהוליווד התחילו עם הפיילוט.

בכל קובייה תהיה תצוגה עם שם הלקוח וכן בטנה ששומרת על המזון חם ואת המשקאות קרים. הצרכנים לא יצטרכו לחכות למישהו ליד הקובייה, ברגע שהלקוח שילם, פשוט לוחצים פעמיים על המסך וניתן לקחת את הארוחה. למקרה שתהיתם, הדלתות נשארות נעולות עד שהלקוח מגיע לחנות ועד לאחר ששילם.

עם זאת, תכנית הפיילוט המדוברת היא רק ההתחלה. פיצה האט הבינלאומית מתכננת מקומות נוספים בערים נוספות בחוף המערבי במהלך 2020. בדומה למתחרותיה, פיצה האט רואה עתיד בו הלקוחות לא יצטרכו לחכות זמן ארוך או לתקשר עם אנשי שירות, אלא אם כן מדובר בישיבה במסעדות. 

הזמנה באתרים המקוונים הפכה את תהליכי ההובלה והמשלוחים לחשובים יותר ממה שהיו פעם ואיסוף מהיר עלול לגרום להבדל בין שמירה על לקוח לבין לאבד אותו לטובת מתחרה מהיר יותר.

האם הצרכנים הישראלים יוכלו גם להזמין פיצה ולקבל אותה בלוקרים ללא מעורבות של נציגים ומוכרים? כנראה שבינתיים לא. פיצה האט מסרו בתגובה: "איננו מכירים את המוצר ולכן לא נוכל להגיב בנושא".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר