בתחילת השבוע השיקה רשת "טיב טעם" הידועה בהיותה רשת צרכנית המוכרת, בין היתר, מזון לא כשר, קמפיין חוצות בשם "ימות השליח" לקראת הגעתם, לראשונה, לירושלים.
לא מדובר, כרגע לפחות, על פתיחת סניף אלא על השקת שירות אונליין בלבד הפעיל גם בשבתות ובחגים דרך אתר "טיב טעם בקליק".
ב-48 השעות האחרונות, למעשה מאז שהושק הקמפיין, הושחתו עשרות שלטים של הרשת ברחבי הבירה. חלקם נתלשו לחלוטין, על חלקן רוסס גרפיטי. בעיקר על לוגו החברה ועל המשפט "משלוחים בשבתות ובחגים".
חגי שלום, מנכ"ל קבוצת "טיב טעם", אמר בתגובה: "מטרתנו היא להנגיש לעשרות אלפי תושבי העיר ירושלים החילוניים - חוויה קולינרית גלובלית ואיכותית , שמציעה טיב טעם וכל זה מבלי לצאת מהבית. אנו מגנים כל ונדליזם באשר הוא ובפרט השחתה זו של קמפיין מסחרי שהשקנו לאחרונה לטובת ורווחת תושבי ירושלים. ההשחתות נבעו מרצון להדיר את חשיפת הקהל הירושלמי הרחב, לו זכות הבחירה מה לקנות ,מה לאכול ומתי לקנות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו