סוציומטים? פיצה האט פותחת מסעדה בשבילכם

רשת הפיצריות הפופולרית פותחת סניף בניו יורק שיכול להכיל אדם אחד בלבד בכל פעם • כל אורח במסעדה יוכל להתאים את הפיצה שלו באופן אישי ולבחור מבין תוספות הפיצה החדשות של הרשת • מי שאוכל לבד - אוכל יותר

פיצה האט מציגה מסעדה לבן אדם אחד בלבד. צילום: יחצ

פיצה האט פותחת מסעדה חדשה וייחודית בניו יורק, שיכולה לארח אדם אחד בלבד בכל פעם.

המסעדה החדשה, שגודלה שווה ערך לדוכן מקומי קטן, תתמקם בשכונת קווינס שבניו יורק ותפעל ליומיים בלבד בין ה-22 ל-23 באוקטובר. במסעדה מציעים מגש פיצה אישי ויש להזמין מקום מראש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Pizza Hut 🍕 (@pizzahut)

כל אדם שמבצע הזמנה יוכל להתאים את הפיצה שלו באופן אישי, לבחור מבין תוספות הפיצה החדשות של פיצה האט שהוצגו לראשונה במהלך הקיץ, כמו "סחרור פסטו", שום טרי חתוך לקוביות ובצל מקורמל.

בפיצה האט אומרים שהדוכן הוא המסעדה הראשונה והקטנה ביותר המיועדת להזמנה בלבד, חוויה קולינרית מותאמת אישית שיצרה כדי לחגוג את חודש הפיצה הלאומי בארה"ב. 

פיצה האט (אילוסטרציה), צילום: אסף קרלה

"הפיצה האישית שלנו היא חביבת המעריצים, ואנחנו נרגשים להציג דרך חדשה ליהנות ממנה", אמרה מליסה פריבה, מנהלת השיווק הראשית של פיצה האט בארה"ב לאתר NBC.

"אנחנו לא רק מגישים פיצה - אנו מדמיינים מחדש כיצד האורחים שלנו יכולים לחוות את פיצה אישית בצורה חדשנית, מודרנית וכמובן מותאמת אישית. זה כיף ומרענן לחגוג את אחת המנות הכי אייקוניות שלנו, הממזגת בין מה שהאורחים שלנו תמיד אהבו במותג שלנו עם מה שהם מתלהבים ממנו כיום: תוספות ומתכונים מודרניים, קונספטים חדשניים וחוויות ראויות לאינסטגרם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר