ארוחת "חברים" של מקדונלד'ס. צילום: אינסטגרם מקדונלד'ס ספרד

הארוחות החדשות של מקדונלד'ס במחווה ל"חברים"

זה יכול להיות יותר מרגש? • חגיגות ה-30 לסדרה "חברים" נמשכות והפעם תורה של מקדונלד'ס להצטרף לחגיגה עם ארוחות happy meal למבוגרים המציעות בובות אספנות של הדמויות ועוד כמה מחוות שמעריצי הסדרה יעריכו במיוחד • אז איך שמים על זה יד?

[object Object]

תעבור את בקרת האיכות של מוניקה? מקדונלד'ס ספרד משיקה בימים אלה ארוחת ילדים (Happy Meal) רשמית "למבוגרים" במהדורה מוגבלת, לרגל חגיגות ה-30 של הסדרה חברים. תמצאו בה, בין היתר, כריך בגודל רגיל לבחירה (ביק מק, מק רויאל, מק צ'יקן ועוד) לצד תוספת ושתייה - בדיוק כמו בארוחה רגילה, למען האמת.

אז איפה הטוויסט? קבלו: נתחיל בזה שבמקום צעצוע רגיל, לכל ארוחת "חברים" שכזו, המכונה "Friends Box", מצורפת אחת מתוך שש בובות מיניאטוריות בדמות פיבי, ג'ואי, רוס, צ'נדלר, רייצ'ל או מוניקה (לבושה כשפית מן הסתם) - שאותן מעריצי הסדרה הרעבים ירצו בוודאי לאסוף. כמו כן, הארוחה עצמה ארוזה בקופסת קרטון שאמנם מזכירה בצורתה את זו של ארוחת הילדים הקלאסית, רק שהפעם מתנוססים עליה איורים מקסימים של החברים, והיא גם עושה כבוד לפתיח הקלאסי של הסדרה - עם הפיזוזים מסביב למזרקה וכו'.

קופסת חברים עם כל הדמויות, צילום: אינסטגרם מקדונלדס ספרד

מההיבט הקולינרי הלא פחות חשוב, כל ארוחה מגובה ברוטב חדש שפותח במיוחד בשביל הפרויקט - "המרינרה של מוניקה" (Monica’s Marinara) שמו - כי בואו, הגברת לא מעולם היתה מסתפקת בקטשופ פשוט. תנו לה טיפה קרדיט.

כדי לחגוג את כל העניין, ביום חמישי האחרון הוסב סניף מקדונלד'ס במדרחוב מונטרה שבמדריד לבית הקפה "סטנרל פרק" מהסדרה, כך שהמבקרים יכלו לדמיין שהם סועדים להנאתם בלוקיישן המיתולוגי. לרוע המזל, ממקדונלד'ס ישראל נמסר כי הארוחה המיוחדת לא תגיע לארץ, אז ניאלץ להסתפק בארוחות רגילות ובשידורים חוזרים של "חברים".


דרך אגב, ארוחת הילדים למבוגרים של מקדונלד'ס אינה בלעדית רק לספרד ול"חברים". בשנים האחרונות השיקה הרשת ארוחות דומות בארה"ב , אבל הן לא כללו פריט אספנים שמבוסס על מותג זה או אחר - אלא דווקא צעצוע קלאסי שאותם "מבוגרים" לכאורה גדלו עליו, וחלקם אף מוצעים למכירה באיביי תמורת עשרות אלפי דולרים, אז יש סיכוי לא רע שהצעצועים של חברים יגיעו גם הם לאתר, במוקדם או במאוחר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו