זאת המסעדה הישראלית האהובה על טיילור סוויפט

טרוויס קלסי, כוכב הפוטבול ובן הזוג של כוכבת הפופ, חשף כי השניים אכלו במסעדה ישראלית בשם "זהב" • את המסעדה מוביל השף הישראלי-אמריקני מייקל סולומונוב, שבבעלותו ישנן ארבע מסעדות ורשתות מזון זוכות פרסים בפילדלפיה

טיילור סוויפט. צילום: Scott A Garfitt/Invision/AP

טרוויס קלסי, כוכב הפוטבול ובן הזוג של טיילור סוויפט, חשף אתמול (רביעי) בפרק של תוכנית הפודקאסט שלו כי הוא וסוויפט אכלו במסעדה ישראלית בשבוע שעבר, ונהנו מאוד מהארוחה. 

קלסי מנחה את תוכנית הפודקאסט "גבהים חדשים" יחד עם אחיו ג'ייסון, ובפרק האחרון השניים דיברו על כך שטרוויס מתחיל להיפתח למטבחים חדשים. "טיילור פותחת לך את התיאבון למאכלים חדשים", אמר ג'ייסון לטרוויס. "זה אחד הדברים הגדולים ביותר ששמחתי עליהם".

לאחר מכן, טרוויס אמר: "היא גם הכירה לי את המקום הישראלי בפילדלפיה, מסעדת זהב". ג'ייסון הוסיף וציין את שם השף הישראלי-אמריקני מייקל סולומונוב וטרוויס אמר מיד אחר כך: "זה מדהים. אני ממש אוהב את המקום הזה". 

לא סתם השניים ציינו את שם המסעדה וסיפרו עליה. "זהב" (Zahav) היא אחת המסעדות הישראליות המוכרות בארה"ב, אותה מוביל השף מייקל סולומונוב, שבבעלותו ישנן ארבע מסעדות ורשתות מזון זוכות פרסים בפילדלפיה. 

מסעדת זהב בפילדלפיה, צילום: Google maps

כמסעדה המוגדרת כ"ישראלית אסלית", התפריט שלה כולל מגוון מנות ישראליות כגון חומוס, טחינה ולאפה לפתיחה, בשרים שונים שנעשו בסגנון "על האש", ולקינוח ישנה עוגת גבינה ולאבנה. 

המסעדה, שזכתה לאלפי עוקבים חדשים, העלתה לחשבון האינסטגרם הרשמי שלה קטע מתוך הפודקאסט של טרוויס קלסי וכתבה: "אנחנו בעידן 'הגבהים החדשים' (שם הפודקאסט) שלנו". 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Zahav‎‏ (@‏‎zahavrestaurant‎‏)‎‏

מסעדת Zahav היא חלק מקבוצת המסעדות Cooknsolo, שאותה מנהל סולומונוב ביחד עם שותפו, איש העסקים סטיב קוק. הקבוצה כוללת גם את רשת הפלאפליות Goldie, מסעדת הבשרים Laser Wolf ובית הקפה K’far Cafe.

בחודש אוקטובר הקודם, סולומונוב הכריז כי כל הכנסות המסעדה ייתרמו במשך כמה ימים לארגון איחוד הצלה בישראל.

טיילור סוויפט ובן זוגה, אולסטאר הפוטבול המפורסם טרוויס קלסי, צילום: AFP

סולומונוב נולד במושב גני יהודה בשנת 1978. הוא עבר עם משפחתו לארה"ב בילדותו וגדל בעיר פיטסבורג, אך שב לישראל בגיל 18. הוא חזר לארה"ב כדי ללמוד קולינריה בפלורידה, ולבסוף השתקע בפילדלפיה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר