תעלומת העוגה שנעלמה: המשפיען האשים את המלצרים - והרשת סערה

טבח ומשפיען מניו יורק בשם ראיין נורדהיימר האשים מלצרים של מסעדה, בכך שאכלו חצי מעוגת יום ההולדת שהכין עבור חברו • הסיפור הפך לוויראלי והגולשים זעמו: "המסעדה חייבת לך"

ראיין נורדהיימר לצד העוגה שהכין. צילום: אינסטגרם

ראיין נורדהיימר, טבח ומשפיען מניו יורק, האשים מלצרים של מסעדה מקומית בכך שאכלו חצי מעוגת יום ההולדת שהכין עבור חברו. נורדהיימר הכין עוגת פאנפטי גבוהה וחגיגית במשך יותר מ-5 שעות, וטען כי צוות המסעדה אכל חלק ניכר מהעוגה כאמור.

למרות שזה לא נהוג, נורדהיימר בחר להכין עוגה ייחודית בביתו ולפרוס אותה במסעדה. הוא סיפר כי המסעדה התעקשה לחתוך את העוגה בעצמה מטעמי בטיחות. נורדהיימר ציין שניתנו לו פרוסות עוגה קטנות מאוד לעומת העוגה הגדולה, וכאשר הוא ביקש את שאריות העוגה לאחר הארוחה, נאמר לו שלא נותרה עוגה.

@ryannordheimer

"ההסבר היחיד הוא שהמסעדה היוקרתית הזו במרכז ניו יורק לקחה את העוגה חזרה למטבח, חתכה לכולנו פרוסות עוגה דלות כדי להגיש לנו והם אכלו את השאר בעצמם", אמר נורדהיימר.

לאחר שהסרטון שלו הפך לוויראלי, נציגי המסעדה יצרו קשר עם נורדהיימר. הם הודו כי "הזניחו" חלק מהעוגה במטבח האחורי, והציעו ארוחת ערב חינם כפיצוי. נורדהיימר עדכן כי כנראה העוגה נשכחה במטבח בערב עמוס במסעדה.

הגולשים ברשת היו פחות סלחנים מנורדהיימר: "אתה יותר מדי רגוע לגבי זה", כתבה אחת הגולשות. "בתור מלצר לשעבר במסעדת יוקרה, אנחנו היינו מפוטרים אם היינו עושים את זה", הוסיף גולש אחר. "אתה כל כך אדיב. המסעדה חייבת לך", כתב עוקב שלישי.

העוגה שהכין ראיין נורדהיימר, צילום: אינסטגרם

נציג המסעדה, הבהיר כי לאחר שהוגשו פרוסות ל-12 הסועדים, נותרו רק שתי פרוסות - לא חצי עוגה. הוא הכחיש את הטענות שהצוות אכל את העוגה.

נורדהיימר ביקש מעוקביו להפסיק להטריד את המסעדה, וציין כי חברו, חתן יום ההולדת, צוחק מכל העניין שהפך לסאגה רצינית ברשת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר