מיכל אנסקי בהכרזה דרמטית: "אני עוזבת את הבייבי שלי – הדבר הכי חשוב שעשיתי בקריירה"

היזמת הקולינרית הודיעה כי אחרי 15 שנה של פעילות, היא לא מתכוונת לגשת למכרז על שוק האיכרים בנמל תל אביב: "התחלתי עם זה בגיל 26 – עוד הייתי מאוד תמימה", סיפרה בריאיון ליניב ריבלין בפודקאסט "החיים כסטארטאפ"

מיכל אנסקי בפודקאסט החיים כסטארטאפ עם יניב ריבלין

"אני עוזבת בכאב את הבייבי שלי, זה ממש הדבר הכי חשוב וטהור שעשיתי עד כה בקריירה", סיפרה מיכל אנסקי בריאיון ליניב ריבלין בפודקאסט "החיים כסטארטאפ", שיעלה ב"ישראל היום" במהלך חודש אוקטובר

אחרי 15 שנה, אנסקי לא מתכוונת לגשת למכרז על שוק האיכרים ושוק הנמל: "לפני 15 שנים זכיתי במכרז להקים את שוק הנמל, ולא אמשיך להתחרות במכרז הבא", סיפרה אנסקי, שלמעשה הקימה את המוסד הקולינרי ויזמה עם שותפיה את הקונספט החברתי של שוק האיכרים בישראל.

שוק איכרים בנמל תל אביב (ארכיון), צילום: יהושע יוסף

בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם הוסיפה: "היום אני משאירה את המוסד הזה ביד שותפיי, שיר הלפרן ורועי חמד, כשאני גאה במה שהשגנו: יצרנו כלכלה מקומית קטנה ומפוארת, הבאנו חגיגה של טבע ואסתטיקה אל העיר, וחיברנו בין אנשים לבין המקור של האוכל שלהם - בעיניי זהו הביטוי היפה ביותר למפגש בתרבות האוכל.

"אני ממשיכה הלאה, להתמקד בפרויקט חדש של 'אדמות מרפא' - למען הריפוי שהמדינה שלנו מבקשת יותר מתמיד.

"בסיס העשייה נשאר אותו דבר: חיבור שבין אדם לטבע ולאוכל, אבל הפעם במימד נוסף, של ריפוי. החזון מתפתח ומתרחב, תוך שמירה על אותם ערכים שתמיד הנחו אותי - אהבת האדם, האדמה והארץ".​​​​​​​​​​​​​​​​

את שוק הנמל הקימה מיכל אנסקי יחד עם שותפיה בנמל תל אביב, אחרי הצלחתו של שוק האיכרים של תל-אביב, שאליו מגיעים חקלאים ויצרנים מקומיים למכור את התוצרת החקלאית מכל רחבי הארץ, בהשראת שווקים כמו בוקריה בברצלונה והבורו בלונדון. אנסקי הייתה הראשונה להביא את הקונספט לישראל. בשוק ישנם דוכנים של מסעדנים מובילים, מעדניות ועוד. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

עד להודעה חדשה השוק יפעל כסדרו, וכמדי יום שישי יתקיים בנמל. 

שוק צפון ברמת החייל. ארכיון, צילום: ללא
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר