אמיתי לגמרי: בושם חדש בניחוח מיונז

וגם: קולה אלכוהולית רשמית של נטפליקס ו"משחק הדיונון", וסוכריות סקיטלס בהשראת טרנד הטיקטוק הקפוא • המדור שמעדכן אתכם במאכלים שבכל רגע יכולים להפוך להיות ההייפ הבא

וויל לוויס משיק יחד עם הלמנ'ס את בושם המיונז. צילום: יחסי ציבור

נטפליקס אנד שלוק

אחרי הגלידה, הפופקורן ואפילו מתחמי המסעדות, נטפליקס משיקה משקה אלכוהולי משלה, שיוצע בקרוב ביפן בלבד. לקראת תחילת עונת שידורי הסתיו, חברה ענקית הסטרימינג למעצמת המשקאות המקומית סנטורי (Suntory), לטובת פיתוח קוקטייל חמצמץ על בסיס קולה שמחוזק בשלושה אחוזי אלכוהול. הכירו את "Horoyoi Netflix Cola Sour", כאשר משמעות המילה Horoyoi ביפנית היא "שיכור קלות" (בניגוד ל"שיכור כלוט", כמובן). הרעיון מאחורי המוצר, חוץ מהגימיק השיווקי כמובן, נבע מהרצון המשותף של נטפליקס וסנטורי "לאפשר לצרכנים להירגע בצ'יל מול המסך, אבל לא לגרום להם להירדם לפני סיום הפרק שהם צופים בו", וזו בעצם הסיבה לאחוזי האלכוהול המועטים במשקה. אכן מטרה נעלה.

הקוקטייל הטלוויזיוני יושק בנובמבר ויתהדר בשתי פחיות שונות במהדורה מוגבלת. על כל פחית יתנוססו איורים של שתי סדרות שונות מבית נטפליקס, מלפנים ומאחור. הפחית הראשונה תציג את "משחק הדיונון" (שעונתה השנייה תושק בדצמבר ברחבי העולם) ואת תוכנית הריאליטי הרומנטית תוצרת יפן "כפר האהבה", ואילו הפחית השנייה תקושט באיורים של דרמת ההיאבקות "מלכת הרעים" ושל הפקת הריאליטי "שורדים מדרמה לדרמה" - שכולן זמינות לצפייה גם בנטפליקס ישראל. לחיים.

המשקה האלכוהולי החדש של נטפליקס, צילום: יחסי ציבור

סיי פריז

טרנד הפריז-דריי לא פוסח גם על גזרת הסוכריות, ושיטוט קצר בטיקטוק מגלה כי סקיטלס הן מועמדות מעולות לייבוש בהקפאה ביתי. המילוי הלעיס מתקשה, מתפקע ובוקע מבעד לציפוי הצבעוני הקראנצ'י, מה שיוצר חוויית נשנוש מספקת למדי. בחברת ריגלי, יצרנית הסוכריות, לא קפאו על השמרים והחליטו שמה שטוב לאנשים לעשות בבית טוב גם לשיווק מסחרי, ובשל כך תשיק החברה בקרוב את Skittles Pop’d - מהדורה מיובשת בהקפאה של הסוכריות הצבעוניות, שחוסכת מאיתנו את פרוצדורת הדריי-פריז עצמה ומגיעה ישר לתכל'ס. רגע, אבל איך נצלם את זה לטיקטוק? בעיה.

@crunchkingdom

מהדורה מיובשת בהקפאה של סקיטלס, צילום: יחסי ציבור

יש לנו בוטן

תנו לנו רק שתי פרוסות לחם ואנחנו מסודרים. טעם ה-M&M’s המיוחד הבא שיושק בארה"ב, כבר בסתיו הנוכחי, הוא חמאת בוטנים וריבה - מחווה לכריך האמריקני האייקוני שאפשר למצוא שם כמעט בכל לאנץ' בוקס. נכון, ב-2009 השיקה חברת מארס טעם M&M’s דומה למדי של חמאת בוטנים בטעם תות, אבל המילה "ריבה" לא אוזכרה בו וגם לא הייתה על האריזה תמונה של סנדוויץ' - ועכשיו דווקא יש. האם שני הטעמים יהיו שונים זה מזה, או שבעצם מדובר במחזור של מהדורה ישנה? שאלה טובה, ובאמת שאפשר לחתוך את המתח באוויר בסכין. רק תשטפו אותה קודם, היא די דביקה כרגע.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by CandyHunting (@candyhunting)

בלבולי ביצים

לא, זה לא שחיסלנו הרגע קערה של סלט תפוחי אדמה וטרם צחצנו שיניים. ניחוח המיונז שמדיף מאיתנו דווקא מגיע מהבושם החדש של הלמנ'ס, שנוצר בהשראת מוצר הדגל של החברה. אמיתי לגמרי: ענקית הממרחים חברה לכוכב הפוטבול האמריקני וויל לוויס והשיקה ביחד איתו את Will Levis No 8 - בושם בניחוח קפה, מאסק, וניל ומשהו שהחברה מכנה "תווי מיונז". לוויס, שתועד בעבר מוסיף מיונז לקפה שלו (מה שבסוף התגלה כהטרלה, אבל מה זה משנה? העיקר שהפוסט הפך לוויראלי ושהוא קיבל מהלמנ'ס אספקת מיונז חינמית לכל החיים), היה שותף מלא בפיתוח הבושם, ומבטיח כי המוצר "משקף אותי ואת מה שאני מביא למגרש הפוטבול", לטענתו. "הניחוח מביא איתו את כל מה שאני אוהב במיונז: הוא חלק, קרמי ולימוני", סיכם הספורטאי, שבעצם מוכיח שאפשר להרוויח מיליונים גם מההנפצה הכי הזויה אבר.

בושם בניחוח קפה, מאסק, וניל ומשהו שהחברה מכנה "תווי מיונז", צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר