הפתרון של האט. צילום: יח"צ

רעבים ונתקעתם בלי שולחן? הפתרון היצירתי של פיצה האט

והשבוע: רשת הפיצות מספקת פתרון חדש למקרה שבא לכם לרדת על מגש ואין לכם מקום, סטארבקס יפן נפרדת מהקיץ עם משקה טעים לשעות הדמדומים, דוקטור פפר נכנסת לתחום המאפים • וחכו לזה - גלידה בציר דגים!

[object Object]

פותחים שולחן

דמיינו שאתם באמצע מעבר דירה מתיש, עסוקים באריזות, ריפודים ותיאומים - רק שהואזה המיתולוגית שירשתם מהדודה לא תתנפץ במהלך השינוע. פתאום תופס אתכם רעב ואתם מחליטים שמתחשק לכם פיצה, אך אבוי - המובילים כבר העמיסו את שולחן האוכל. מה עושים?! בדיוק בשביל זה משיקה בימים אלה רשת פיצה האט, אמנם בשלוש ערים אמריקניות בלבד (דאלאס, אורלנדו ושארלוט), קופסאות פיצה חדשות, מתקפלות ורובוטריקיות למדי, שהופכות בזריזות למיני-שולחנות קרטון ניידים.

ככה תוכלו לרדת בנחת על מגש ללא צורך ברהיט המקורי. השולחנות מחולקים בחינם עד גמר המלאי לרוכשים פיצה משפחתית מאחת משלוש הערים המוזכרות, אשר נבחרו בקפידה לאחר שהרשת מצאה כי שיעור מעברי הדירה בהן גבוה במיוחד לעומת ערים גדולות אחרות בארה"ב. רק אל תניחו עליהם את הואזה, כן?

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Pizza Hut 🍕‎‏ (@‏‎pizzahut‎‏)‎‏



שלוק מהשקיעה

אחרי שסטארבקס יפן השיקה בתחילת החודש פרפוצ'ינו מתוק-מלוח שאמור להזכיר חוויה של רביצה ורחצה בחוף ים טרופי, הגיע הזמן למשקה ההמשך המיוחל: פרפוצ'ינו שקיעה על רקע הגלים שמציין את סוף הקיץ וזמין בסניפי הרשת עד 3 בספטמבר. היפנים המתוחכמים בעצם לקחו את המשקה הקפוא המקורי (ג'לי מלוח שמסמל את מי הים, מיץ אננס צהוב שעושה כבוד לשמש, טופינג קצפת בתפקיד העננים), והוסיפו מתחת לעננים שכבה נוספת של פאלפ כתום בטעם יוזו (פרי הדר יפני), שמייצג את השמש השוקעת.

כך אנחנו בעצם מקבלים מעבר טבעי בין מי הים הכחולים והמלוחים, השמש הזורחת, השמש השוקעת והעננים על רקע שמי הדמדומים. פיוטי, לא? מישהו עוד יכתוב על זה שיר.

בטעם ים?, צילום: יח"צ

דוקטור דונאט

דוקטור פפר הוא טעם נרכש, והאמת היא שאנחנו מכירים לא מעט אנשים אשר סולדים מהמשקה הקל האמריקני הוותיק, שיחגוג בקרוב 140 שנות מזיגה. ועדיין, אם יש עוד שני דברים שהם לא פחות אמריקניים מדוקטור פפר (לפחות בשביל הידיעה הזו, תזרמו איתנו), אלה ככל הנראה יהיו דונאטס ופוטבול... אז למה לא לשלב בין השלושה?

זה בדיוק מה שעשתה רשת הדונאטס האהובה "קריספי קרים", שהשיקה לקראת תחילת עונת ה-NFL (ליגת הפוטבול הבכירה בארה"ב) קולקציית סופגניות חדשה בהשראת הספורט הלאומי של ארץ האפשרויות (והקלוריות) הבלתי מוגבלות. הסדרה כוללת דונאט מקושט ככדור פוטבול; דונאט בעיטור עמוד השער של המשחק (עם ספרינקלס צבעוניים בתפקיד הקהל!); וגולת הכותרת: דונאט דוקטור פפר עם "טבעת" קרם נדיבה בטעם המשקה, ספרינקלס בורדו כצבע המשקה, ודיסקית שוקולד לבן עם לוגו המשקה, כדי שלא יתבלבלו ויחשבו חלילה שמדובר בקולה. עכשיו אפשר לרבוץ על הכורסה בנחת ולצפות במשחק, רק קחו בחשבון שצפייה בספורט לא שורפת קלוריות.

בהשראת הספורט הלאומי, צילום: יח"צ

גלידת דגים

פשוט נשאיר את זה כאן ונלך לשטוף את הפה שלנו במשהו... טעים יותר: "פוג'י סובה" היא רשת מסעדות אטריות סובה יפנית, שמגישה במסירות רבה קערות ראמן ונודלס חמות וקרות במגוון סגנונות וטעמים. אחלה. קוליש (Coolish) הוא מותג גלידה רכה יפנית, שמגיע בשקית שניתן "לשאוב" ממנה את הגלידה בשלוק הגון. מעולה. אבל מנה חדשה ומיוחדת של צמד המותגים, שמצניחה גוש גלידת קוליש מתוקה על ערימה של אטריות סובה בציר דגים, טופו מטוגן, שבבי טמפורה ובצל ירוק? עם כל הכבוד והערצה לפיתוחים היפניים, יש גבול. היינו פה.

יש גבול, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו