דוריטוס מותאם לחלל. צילום: יח"צ

דוריטוס הוציאה מוצר מותאם לאכילה בחלל

חטיף על חלל: מותג החטיפים האמריקני השיק מהדורה מוגבלת שמותאמת לאפס כוח כבידה • צוות משימת החלל פולריס דון, שימריא בבחסות SpaceX, צפוי להצטייד בכמה אריזות כאלה למסע

[object Object]

מוכנים לטעם חדש של דוריטוס שהוא ממש לא מהעולם הזה? אז כדאי שתתחילו להתאמן בהליכות חלל. מותג החטיפים האמריקני משיק בארה"ב מהדורה סופר-מוגבלת של דוריטוס, המותאמת במיוחד לאכילה באפס כוח כבידה, בין הכוכבים ומחוץ לאטמוספרה של כדור הארץ.

מה כל כך מיוחד במהדורה הזו? Doritos minis Cool Ranch Zero Gravity מגיע בטעם ראנץ' וארוז בשפופרת פח דקה, כחולה וכסופה. העיצוב שלה עתידני - היא זוהרת בחושך ומזכירה את אריזות המזון בוואקום שאסטרונאוטים אוכלים להנאתם בחלל. אבל זה רק חלק קטן מהעניין, והאמת היא שצריך להתמקד במילה "Minis" שבשם המוצר.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Doritos®‎‏ (@‏‎doritos‎‏)‎‏

נכון שכשאוכלים דוריטוס, החטיפים לרוב נשברים ומתפוררים בשקית או בקערה, לכן צריך לאסוף את מה שנשאר באצבעות וזה לא כיף? אז דמיינו מה יקרה לפירורים האלה באפס כוח כבידה, כשהם מתפזרים לכל עבר. בלגן קוסמי על מלא. אז הנה הפתרון: הדוריטוס החדשים הם בעצם חטיפים מוקטנים, שמיועדים לשליפה מהירה מהשפופרת ולנשנוש בביס אחד. התיבול לא מתפזר מהם ואפשר פשוט לטחוב אותם לפה במלואם, כך שהם לא יתפוררו לחתיכות שירחפו בחלל החללית. מישהו צריך להעניק לממציא פרס נובל לפיזיקה או משהו.

ועכשיו ברצינות, שכן לא מדובר (רק) בגימיק. תתפלאו, אבל החטיף אכן יושק באפס כוח כבידה ומחוץ לכדור הארץ. צוות משימת החלל פולריס דון (Polaris Dawn) שימריא בתאריך 26 באוגוסט בחסות חברת SpaceX של אילון מאסק, ייקח כמה אריזות למסע.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Doritos®‎‏ (@‏‎doritos‎‏)‎‏

לצד ההשקה חברת פריטו-ליי, שמייצרת את דוריטוס, תתרום חצי מיליון דולר לבית החולים לילדים סיינט ג'וד שבממפיס, טנסי, לטובת קידום מיזמי המחקר שלו, וזה יותר חשוב מהכל.

איך האדם הפשוט, שאינו אסטרונאוט ולא גר על הירח, יקבל הזדמנות לטעום את החטיף החללי או לפחות למכור אותו באיביי תמורת סכום עתק? כדי לקבל מוצר צריך להיות תושב ארה"ב או קנדה, ולתרום 200 דולר לבית החולים דרך עמוד מיוחד שהוקם על ידי המארגנות. בתמורה ל-1,000 דולר, אגב, יסופקו לתורמים אחת מאריזות הדוריטוס המקוריות שהוטסו לחלל (בתקווה שהאסטרונאוטים לא יחסלו את כולן).

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Doritos®‎‏ (@‏‎doritos‎‏)‎‏

כמו כן, תרומה של 2,000 דולר תעניק כניסה לטקס פרסי המוזיקה של MTV אמריקה שיתקיים בקרוב ואילו תרומה של 10,000 דולר תספק הזמנה לאירוע מיוחד בהשתתפות האסטרונאוטים (ויש גם תשורות ממותגות אחרות כמו תיקי גב, חולצות, ו"ערכות טיסה"). יוסטון, עשית אותנו רעבה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו