השף חושף: אלה החשקים של קים קרדשיאן

הפיגורה המוצלחת של הידוענית היא נושא שמרבים לעסוק בו • כעת ג'סי הנדרסון, שהיה השף הפרטי שלה, משתף כי תזונה מוקפדת היא לאו דווקא הגורם לכך • "היא הייתה מאוד ישירה בנוגע למה שרצתה לאכול"

קים קרדשיאן. צילום: REUTERS

הפיגורה של קים קרדשיאן היא נושא שמדורי הרכילות מרבים לסקר ובכל פעם מחדש נשאלת השאלה: איך היא משיגה אותה. האם מדובר באימונים קשוחים, בתזונה מוקפדת או שאולי בגיהוץ מאסיבי של כרטיס האשראי אצל שלל מנתחים.

ג'סי הנדרסון, מי שהועסק כשף של משפחת קרדשיאן בין השנים 2021 ל-2022 ומקדם בימים אלה סדרת ריאליטי חדשה בכיכובו, חשף לאחרונה בראיון לאתר "הדיילי מייל" הבריטי סודות בכל הנוגע לתזונה של קרדשיאן בת ה-43.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jesse Henderson‎‏ (@‏‎incognitobandito‎‏)‎‏

ההתקשרות העסקית של הנדרסון עם בנות משפחת קרדשיאן וג'נר החלה לאחר שיצר מבחר מנות מעוררות תיאבון עבור קיילי לארוחה משפחתית בסגנון "סיוט ברחוב אלם". מאז המשיך להכין ארוחות לכל בני המשפחה ובשל מסוים גם ליווה את קים כשף האישי שלה לרפובליקה הדומיניקנית.

הנדרסון, שגם הופיע בסדרת הריאליטי המשפחתית המצליחה, חשף כי למרות שקים מציגה גזרה חטובה בביקיני קטנטנים, המאכלים האהובים עליה הם דווקא לא אלה הנחשבים לבריאים. "קים אמרה לי: 'כולם בטח אומרים לך קינואה פה וירקות שם, אבל אני רוצה להיות כנה איתך - אני רוצה נתחי עוף ופסטה ללא רוטב'", נזכר הנדרסון בחשקיה הקולינריים של אושיית הרשת.

נתחי עוף,

הוא גם שיתף שקים רצתה שהמטבח שלה יהיה מלא במאכלים מלוחים. "היא מאוד מחוברת לקרקע והייתה מאוד ישירה בנוגע למה שרצתה לאכול", אמר.
כשנשאל מה קים הייתה צריכה שיהיה בבית שלה בכל זמן, סיפר שבני המשפחה "תמיד היו צריכים דברים שאפשר 'להתחבר אליהם'. הם תמיד היו צריכים פסטה, צ'יפס, נתחי עוף והמבורגרים במטבח שלהם", אמר וחשף שהוא קיבל בין 2,000 ל-5,000 דולר עבור כל ארוחה מזדמנת שהכין.

המבורגר, צילום: GettyImages

באירועים גדולים ומושקעים שנחגגו בסגנון מסוים, הוא תוגמל בשכר שנע בין 15,000 אלף דולר ל-25,000 דולר. הנדרסון הוסיף וסיפר שהוא ביצע מגוון של משימות בזמן שעבד בבית הקרדשיאנס, וציין שלא פחד מעבודה קשה ו"שחורה" בכל הקשור ללהשביע את רצונה של קים, תרתי משמע. "אני מהסוג של השף שעושה הכל. אני לא מישהו שמופיע ואומר, 'אני לא שוטף כלים ועשיתי כמעט הכל", אמר.

למרות שהוא כבר לא עובד עבור קים באופן רשמי, נראה כי היחסים ביניהם נותרו חבריים. הנדרסון שיתף כי הוא עדיין בקשר איתה והוסיף שהצוות שלה פונה אליו לעיתים קרובות כדי להזמין אותו לקליפורניה להכין לה ארוחות יומיומיות.

סדרת הריאליטי הקולינרית החדשה של הנדרסון שנקראת "שפים והעיר" (“Chefs and The City”) ועוקבת אחרי שפים בניו יורק, עתידה לעלות בכל הרשתות החברתיות בתאריך 5 באוגוסט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר