בגין העסקת שב"חים: בנדיקט בהרצליה קיבלה צו סגירה - שקוצר; המסעדה נפתחה מחדש

לאחר מבצע רחב היקף נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת פלשתינים ללא אישור שהייה, מפקד מחוז ת"א חתם על שני צווי סגירה לבתי עסק ברחוב השונית וברחוב האצ"ל בעיר • מהמשטרה נמסר: "קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבים ללא היתר מסכנים את עצמם ואת הציבור" • בנדיקט: "פתוחים לציבור ועובדים על פי החוק"

צו הסגירה לבנדיקט בהרצליה. צילום: דוברות המשטרה

שב"חים ללא הפסקה: אחרי שמסעדת נאפיס נסגרה בעקבות העסקת שוהים בלתי חוקיים, המשטרה הוציאה לפני כשבוע וחצי  צו סגירה בנסיבות דומות לבית העסק "בנדיקט" בהרצליה. הצו קוצר והמסעדה נפתחה מחדש. 

יאיר קינדלר, בעלים שותף בבנדיקט: "בנדיקט הרצליה פתוחה לציבור ועובדת על פי החוק גם בימים קשים אלה, בנדיקט מעסיקה עובדים על פי חוק ובאישור משטרת ישראל, מדינת ישראל ועיריית הרצליה, המסעדה פתוחה על פי דין ושמחה לארח את סועדי המסעדה ותמשיך לתרום כמיטב יכולתה לכוחות הביטחון ומשרתי המילואים הגיבורים שלנו, עם ישראל חי".

בנדיקט מודיעים על סגירה זמנית,

מהמשטרה נמסר: "לאחר מבצע רחב היקף שנערך בהרצליה נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר, חתם אתמול על שני צווי סגירה נוספים לבתי עסק ברחוב השונית וברחוב האצ"ל בהרצליה אשר העסיקו שוהים בלתי חוקיים".

במסגרת מבצע אכיפה ממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי תחנת גלילות של מרחב ירקון במחוז ת"א ביצעו בסוף השבוע שעבר פעילות מוגברת בעסקים ובאתרי בנייה בהרצליה ורמת השרון, בהם קיים חשש להעסקת או הלנת שב"חים, במסגרתה נעצרו יותר מ-30 שב"חים ועוד שבעה מעסיקים לחקירה.

צו הסגירה המקוצר, צילום: ללא קרדיט
צו סגירה ל'נאפיס' בהרצליה, צילום: דוברות המשטרה

בשבוע שעבר נסגר אחד מהעסקים בהם הועסקו שב"חים אשר נעצרו במהלך המבצע ואתמול נסגרו שני עסקים נוספים.

במבצע, עצרו השוטרים שלושה תושבי יו"ש שעבדו במסעדה ברחוב האצ"ל בהרצליה ואת הבעלים של המסעדה אשר העסיקו אותם בנסיבות מחמירות ללא אישור שהייה ועבודה, או כל מנגנון קליטה פיקוח או בקרה, כאשר שלום הציבור ובטחונו אינו בראש מעייניהם. החקירה בעניין בעלי העסק נמשכת. 

מהמשטרה נמסר: "קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע, כמו גם את הפעילות הפלילית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר