בקלות: כך תחתכו אבטיח בצורה מושלמת

הטמפרטורות שוברות שיאים, וכל מה שמתחשק עכשיו זה לנשנש אבטיח קריר ומרענן • אלא שחיתוך הפרי עלול להיות מורכב • כדי שלא תסתבכו - הנה שתי דרכים פשוטות • ותודו לטיקטוק

אבטיח מושלם. צילום: GettyImages

מתוק מתוק: כשהטמפרטורות שוברות שיאים ובחוץ חם ומחניק, כל מה שאנחנו רוצים זה קינוח קריר ומרענן. חכו, יש מושיע והוא אדום, עסיסי ומתוק – האבטיח. כמו רבים מחבריו לצלחת הפירות גם מחירו של האבטיח מאמיר בימים אלו, כך שאם כבר שפר מזלנו והצלחנו לשים ידינו על אחד כזה שגם יצא מוצלח, הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא להסתבך עם החיתוך שלו, להתעצבן, ולהישאר בסוף עם עיסה אדומה ודביקה.

אז רגע לפני שאתם מתבאסים סופית ומרימים ידיים, הנה שתי דרכים לחתוך אבטיח בצורה מושלמת בכמה צעדים פשוטים.

משולשים אסתטיים, צילום: מתוך טיקטוק

דרך 1 לחיתוך אבטיח - משולשים אסתטיים

סרטון שפורסם בחשבון הטיקטוק של בלוגרית בשם Tanairi Amador המחזיקה בכמעט 750 אלף עוקבים וצבר עד כה עשרות אלפי צפיות ושיתופים, מסביר כיצד לפרוס את האבטיח למשולשים יפים, מדויקים ואסתטיים.

כל שעליכם לעשות הוא לחצות את האבטיח לשניים לאורכו. להשכיב כל חצי על חלקו הפנימי ואז לבצוע לאורכו פעמיים נוספות כדי לחלק אותו לארבעה. עכשיו קחו כל רבע ופרסו אותו למשולשים. את הדפנות השליכו. (העובי תלוי בכם, אבל אנחנו ממליצים על עובי בינוני).

@_tanairiiii#mama#mamaoffive#momlife#momtok#momsoftiktok#mamalife#momhacks#momhack#watermelon#funinthesun#sahm#sahmlife#mamaoffive#summervibes#springvibes♬ original sound - Nicholas Flannery

דרך 2 לחיתוך אבטיח - מקלות רחבים

סרטון נוסף מגיע מחשבון הטיקטוק The Kitchn (האיות השגוי מכוון) שמחזיק בכ-313 אלף עוקבים. גם הוא זכה למספר צפיות מרשים מאוד שעומד עד כה על יותר מ-590 אלף.

@thekitchn#watermelon#snackideas#cookinghack♬ Vlog - Gaspar

בסרטון הזה, ההמלצה היא לפרוס את האבטיח לשני חצאים לרוחבו ואז להפוך כל חצי על חלקו הפנימי. פרסו את החצי לפרוסות עבות שוות. לאחר מכן סובבו אותו ופרסו שוב לכיוון השני לפרוסות באותו העובי. כעת ניתן לשלוף את הפרוסות שנוצרו ולנשנש אותן בהנאה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר