בקונספט שונה: "שייק שאק" ישראל מגיעה לעיר נוספת

רשת ההמבורגרים שנחתה בארץ מאמריקה לפני כמה חודשים, משיקה בעוד כחודש את סניף הדגל שלה • הוא יוקם בסגנון ובעיצוב ראשונים מסוגם בעולם

הדמיה של הסניף החדש. צילום: באדיבות שייק שאק

Shake Shack, רשת ההמבורגרים שנחתה בישראל מאמריקה לפני כמה חודשים, משיקה בעוד כחודש את סניף הדגל החדש שלה ב-G סיטי שבראשון לציון - לוקיישן עם מסעדות, חנויות ומקומות בילוי מרכזי בסביבה. ה- 'Shack' החדש ייפתח בראשון לציון בקונספט חדשני וראשון מסוגו בעולם.

הקומה השנייה של המסעדה תהיה מעוצבת בהשראת ענפי ספורט שונים, ותציע ללקוחות מכונות וידאו מתקדמות עם משחקי ספורט שיפעלו ללא תשלום. ישולב בה קיר ענק עליו יוקרנו משחקי ספורט לאורך כל היום.

התור המוגזם, צילום: ללא

Shake Shack ישראל תעבוד עם ספקים, יצרנים ואמנים מקומיים, על מנת ליצור חוויה ייחודית לקהילת ראשון לציון המקומית והערים השכנות. התפריט יכלול את מנת הדגל של המותג - "השייק בורגר" שעשוי מתערובת בקר אנגוס, ללא הורמונים וללא אנטיביוטיקה, יחד עם צ'יפס ,שייקים, בירה, יין, קוקטיילים, גלידה תוצרת בית ועוד.

כזכור, באפריל 2023 הודיעה Shake Shack הבינלאומית על הסכם עם איש העסקים הראל ויזל וקבוצת ירזין-סלע מסעדות להקמת ותפעול המותג בישראל. ה-Shack הראשון בישראל נפתח ברחוב דיזנגוף בתל אביב בפברואר האחרון. המותג צפוי לפתוח 15 מסעדות עד סוף 2033.

קיבלנו את האוכל בתוך 8 דקות, צילום: הילה דודאל

המותג מציע מנות 'קלאסיקות אמריקאיות' בגרסאות איכותיות. תמצאו בו גם מילקשייקים העשויים במקום, לימונדה תוצרת בית, בירה, יין ועוד. מאז שה-Shack המקורי נפתח בשנת 2004 במדיסון סקוור פארק בניו יורק, החברה התרחבה ליותר מ-540 מיקומים ברחבי העולם, כולל למעלה מ-350 ב-33 מדינות בארה"ב ובמחוז קולומביה, ו-190 מיקומים בינלאומיים ברחבי לונדון, הונג קונג, שנגחאי, סינגפור, מקסיקו סיטי, איסטנבול, דובאי, טוקיו, סיאול ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר