Wolt מתחילה לפעול בעוטף עזה, שדרות ונתיבות

תושבי היישובים הללו, כמו גם חיילים ואנשי כוחות הביטחון וההצלה, יוכלו להזמין דרך האפליקציה מעשרות חנויות ומסעדות מקומיות • עד לסוף חופשת הקיץ לא ילקחו באזור דמי משלוח • בעל עסק: "קורא לכולם לתמוך ולהחיות את חבל הארץ הנפלא הזה, שלא נוותר עליו לעולם"

שליחי וולט. צילום: אורן בן חקון

פלטפורמת המשלוחים Wolt משיקה היום (שלישי) לראשונה את פעילותה בשדרות, נתיבות ובעוד כ-30 יישובי האזור, בהם הקיבוצים כפר עזה ובארי. 

תושבי היישובים הללו, כמו גם חיילים ואנשי כוחות הביטחון וההצלה שפרוסים באזור, יוכלו להזמין דרך האפליקציה מעשרות חנויות ומסעדות מקומיות שהצטרפו אליה בעת ההשקה, בהן כוכבות כמו בית הקפה "אוריוס" של הקונדיטורית אור שוקרון בשדרות והשווארמה של בני כחלון בנתיבות. כ-50 שליחים יבצעו את המשלוחים.

שווארמה בני כחלון, צילום: ביאנה קארו ויטקין

אנשי Wolt נפגשו בשבועות האחרונים עם ראשי הערים נתיבות ושדרות, שבירכו על המהלך. לדבריהם הוא מסמן את המשך הצמיחה המחודשת של שגרת החיים והבעת תמיכה ועידוד תושבי אותם יישובים. 

כדי לחזק את בתי העסק המקומיים החליטו בחברה על הטבה לפיה כל תושבי העוטף, אנשי כוחות הבטחון, ומבקרים באזור יוכלו להזמין באפליקציה ללא דמי משלוח עד לסוף חופשת הקיץ.

שאט טוסט - טוסט נקניק בשדרות, צילום: ביאנה קארו ויטקין

שירות המשלוחים יפעל מדי יום בין השעות 9:00 בבוקר עד 23:00 בלילה. בין המסעדות והחנויות הנוספות, שמהן ניתן להזמין, נמנות: "זיגדון", המבורגר "הבקתה" בכפר מימון, "שאטוסט", "טורו", "לה פסטרייה", "הבגט של הפרסי", "בלאגן", ועוד.

רשימת היישובים המלאה בהם החלה לפעות Wolt: שדרות, נתיבות, כפר עזה, בארי, ניר עם, עלומים, סעד, מפלסים, איבים, גבים, דורות, יכיני, ניר עקיבא, ניר משה, שבי דרום, זרועה, תקומה, מבועים, אשבול, קלחים, שדה צבי, פעמי תש״ז, תלמי בילו, יושיביה, בית הגדי, שרשרת, מעגלים, שיבולים, גבעולים, מלילות, שוקדה, כפר מימון, תושיה, זמרת ושובה.

הבקתה, צילום: ביאנה קארו ויטקין

אפליקציית Wolt החלה לפעול בישראל בסוף 2018 עם 26 מסעדות במרכז העיר תל אביב. מאז התרחבה אל כל רחבי הארץ, כאשר רק בחודש פברואר האחרון השיקה את השירות באילת עם כמאה מסעדות וחנויות. כיום היא פעילה ב-300 ישובים בארץ.

"אנחנו בעוטף בונים את עצמנו כל יום מחדש. האזור כולו חווה טלטלה ועכשיו אנחנו מחזירים את החיים לעסק", אומר אבישי שלזינגר, הבעלים של "המבורגר הבקתה" בכפר מימון ומוסיף: "הפלטפורמה של Wolt תעזור לנו להנגיש את העסק ללקוחות נוספים. אני מאושר שיש לתושבי האזור הזדמנות לקבל את הכלים האלה, ואפשרות להחזיר במעט את החיוך אחרי התקופה הלא פשוטה הזו. אני קורא לכולם לבוא לבקר אותנו, לתמוך ולהחיות את חבל הארץ הנפלא הזה, שלא נוותר עליו לעולם".

אוריוס, צילום: ביאנה קארו ויטקין

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "בחרנו להשיק את Wolt באזור דווקא עכשיו, כשבתי עסק רבים משתקמים ומחדשים את פעילותם, כדי להביא לעוד תנועה כלכלית שתחזק את האזור. לדברי אשכול, רבים מתושבי העוטף סיפרו במהלך המלחמה שנחשפו לפעילות וולט במקומות אליהם פונו. "הם ביקשו מאיתנו להגיע לאזור כשיחזרו", הוא אומר. "היה לנו ברור שאנחנו צריכים להגיע לבתים ולבתי העסק של אותם אנשים כשיחזרו הביתה, והנה אנחנו כאן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר