חשבתם שניסיתם כבר הכל? חכו עד שתטעמו את המוצרים החדשים האלה

יותר מוזר מזה באמת שלא אכלתם: תפריט הנשנושים המשונים שלנו כולל השבוע ראמן אמריקני בטעם מרשמלו על האש, צ'יפס חדש של מקדונלד'ס בטעם ראמן, רוטב בריטי בטעם 15 רטבים אחרים וקינוחים יפנים בטעם - דמויות מרחוב סומסום • שיהיה בתיאבון

חשבתם שכבר ניסיתם הכל?

רוטב אחד ששולט בכולם

למה להתלבט איזה רוטב להזליף, אם פשוט אפשר להזליף את כל הקולקציה ביחד? הכירו את ה-Every Sauce ("רוטב כל") החדש של היינץ - שילוב של לא שניים, לא שלושה ואפילו לא שישה רטבים, אלא ערבול מחושב היטב של 15 רטבים וממרחים של החברה.

הנה, תרשמו: קטשופ מעושן, קטשופ מלפפון חמוץ, קטשופ קארי, מיונז, רוטב שום ובצל מקורמל, רוטב שום רגיל, מיונז כמהין, מיונז-חרדל, מיונז-סרירצ'ה, מיונז-קטשופ, מיונז מעושן, רוטב צ'יפס בסגנון הולנדי, צ'ילי מתוק, רוטב המבורגר ורוטב איולי, כולם בבקבוק אחד במהדורה סופר-מוגבלת. החלק המאכזב - היינץ בריטניה יצרה מאה בקבוקי "רוטב כל" בלבד, והם כבר חולקו למעריצים ברי מזל במבצע פרסים מיוחד.

רוטב הרטבים, צילום: יח"צ

ס'מור איז לס

ראמן בטעם - מרשמלו, מישהו? לפעמים אנחנו מרגישים שאין לנו ברירה אלא לבדוק את לוח השנה שלוש פעמים, למקרה שאיבדנו את תחושת הזמן והנה עוד פעם הגיע 1 באפריל. אבל לא, זה אמיתי לגמרי.

אמיתי לגמרי, צילום: יח"צ

אחרי שכבר הבהילו אותנו עם מנת איטריות אינסטנט בטעם בייגל, נראה שהחבר'ה ב-Cup Noodle - מותג הנודלס המהירים להכנה המוביל בעולם - החליטו לשבור את כל שיאי הביזאר. הכירו את הנודלס החדש שלהם בטעם סמור'ס - קינוח המרשמלו ביסקוויט שוקולד על האש, שנפוץ בצפון אמריקה.

שלוחת ארה"ב של חברת Nissin, יצרנית הקאפ נודלס, השיקה לכבוד יום העצמאות האמריקני שחל היום מהדורת Cup Noodle מוגבלת. היא מתהדרת בטעמים של שוקולד מומס, מרשמלו דביק מתוק וקראנץ' של ביסקוויט מוזהב - רק שבמקום להשחיל את כל המרכיבים האלה על שיפוד ולצלות היטב במדורה - פשוט תוחבים את הכוס למיקרו, ממלמלים "גוד בלס אמריקה" ומקווים שהעיסה הזו איכשהו תפתיע לטובה. 

במקום למדורה פשוט הניחו במיקרו, צילום: יח"צ

צ'יפסוס מוזרוס

מקווים שנשארו לכם דפים פנויים בדרכון, כי מקדונלד'ס קנדה בדיוק השיקה שני טעמי צ'יפס בינלאומיים נוספים בסדרת המקשייקר חובקת העולם שלה: צזיקי ים תיכוני "עם טוויסט של שום, שמיר ונענע", וראמן יפני בטעמי "מיסו, סויה, שומשום, צ'ילי ופלפל קאיין", כך לפי החברה.

כזכור, לפני כמה שבועות שיגרה הרשת את צמד הטעמים הראשונים בסדרה המעופפת - צ'ורוס דרום אמריקני ומסאלה הודי. למי שפחות מעורה ברזי הטוגנים, נסביר כי הגימיק של המקשייקר הוא מנת צ'יפס קלאסית שמגיעה לצד שקיק תבלינים שאותו פותחים, מפזרים על הצ'יפס, משקשקים וממריאים. 

הצ'יפס החדש של מקדונלד'ס, צילום: יח"צ

קיפי בהלם

בלי טיפת ציניות - ראיתם פעם קינוחים יותר מתוקים מאלה? לא, חד משמעית. "שייבד אייס" הם שבבי קרח ממותקים במיצי פירות ותוספות אחרות - מנה נפוצה מאוד במזרח הרחוק. את השייבד אייס האלה, בצורת דמויות נבחרות מ"רחוב סומסום" אם טרם הפנתם, תוכלו לרכוש במהלך הקיץ בטוקיו, בבית קפה שמוקדש לסדרת הילדים המיתולוגית.

רגע, אבל איפה שרגא?, צילום: יח"צ

אנחנו קולטים פה את מר סופר עם ענבים וקרמבל שוקולד על הראש; את עוגיפלצת בטעם מלון (עם עוגייה במקום אף); את אלמו חובש מגבעת תותים; את ביג ברד עוטה מצנפת מנגו; את אבי במוזה של אפרסק-גבינה (מתברר); ואת אוסקר, בן דודו האמריקני והנרגן של מוישה אופניק, מפרגן ליפנים בטעם טירמיסו-מאצ'ה. רגע, מישהו יודע איפה את כרובי ושרגא?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר