תושבי הצפון? תחזיקו חזק: אור שפיץ פותחת פודטראק במיקום מפתיע

הקונדיטורית המפורסמת ממשיכה לנדוד עם עגלת הקפה המתוקה, שאותה סגרה לפני כחודש בראשון לציון • "מישהי כתבה לי: 'בואי. חוץ מטילים וכטב"מים יש פה אנשים רגועים ושמחים, שרוצים קצת מתוק'", היא מספרת ומוסיפה: "אסור לשכוח שזו המדינה שלנו, נמשיך לפתח אותה ולהתפתח בתוכה"

אור שפיץ. צילום: אור שפיץ

אחרי שהפכה לאחרונה את הבייקרי המחודש שלה בתל אביב לבית קפה של ממש ושילבה בו סדנאות וארוחות בוקר, הקונדיטורית אור שפיץ עם הפנים קדימה אל היעד הבא: הפודטראק הנודד שלה, שהתמקם בפעם האחרונה בראשון לציון, נסגר לפני חודש. בעוד כמה ימים הוא ייפתח במיקום אחר מפתיע. לא נמתח אתכם יותר מדי. 

"הפודטראק החדש ייפתח ב-10 ביולי בביג קריות", מספרת לנו שפיץ ומפתיעה בחירה האמיצה שלה לאור המצב הבטחוני הקשה בצפון הארץ.

crookie של אור שפיץ, צילום: שי אברמוביץ

למה דווקא שם?

"קודם כל, כי חשוב לי לשמח ולהרים. לפני כן הייתי (עם הפודטראק) באשקלון ועכשיו בקריות. כמובן שאני צריכה לנהוג באחריות כלפי הצוות והעובדות שלי, ולא לשים אותם באזור שהוא מסוכן מדי, אבל אני חושבת שזו דוגמה לחברה הצעירים במדינה, שבתוך כל המלחמה וחוסר הוודאות הזה, פתאום לא יודעים מה לעשות ואיך להתנהל - אז לא לשכוח שוואלה, זו המדינה שלנו. אנחנו נמשיך לפתח אותה ולהתפתח בתוכה. אסור לשכוח שגם במצב כזה, שהוא לא פשוט גם לבעלי עסקים, צריך להמשיך בכל הכוח".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Or Shpitz אור שפיץ‎‏ (@‏‎or_shpitz‎‏)‎‏

לא פשוט למקם עסק בקריות, את גרה בתל אביב.

"בדיוק היום מישהי כתבה לי: 'בואי צפון. חוץ מטילים כטב"מים יש פה אנשים רגועים ושמחים, שרוצים קצת מתוק'. אני חושבת שזה לגמרי ירים לאנשים את האנרגיה. תמיד אהבתי לגור ליד העבודה או לעבוד מהבית, הכי נוח לי שהבייקרי ליד הבית. לא יהיה פשוט לנסוע לצפון, אבל אני חושבת שיש לי שליחות, זה חשוב לי".

בחודש האחרון הפסיקה שפיץ את פעילות הפודטראק. "הוא היה צריך לעבור כמה תיקונים ושינוים מבפנים", היא מסבירה. "שיפרתי אותו כדי שיהיה יותר נוח לעבודה ותפעול".

יהיו דברים חדשים בפודטראק בקריות?

"בטח שיש חידושים. יהיו קינוחים חדשים שיש בייקרי שלי בתל אביב. כל העוגות בו יוגשו בפרוסות", היא משיבה ומוסיפה שבין השאר: "תהיה עוגת גבינה עם שנטי שוקולד לבן מעל, עוגת שוקולד אוריאו, עוגת גזר קינמון פיסטוק עם קרם שמנת שהרבה אנשים חוששים ממנה - אבל כולם מופתעים ממנה בסוף לטובה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר