"חלק גדול, אבל קטן בתוך פאזל שהתפרק": סוף לבייקרי הכי מפורסם בצפון

עדי פרץ, הבעלים של מעצמת הקרואסונים בגולן "מטרלו", פרסם תגובה ראשונית לאחר שהודיע אמש על סגירה • הוא התייחס בה לקושי שחווים עסקים בצפון הארץ בשל המלחמה ולקשיים עליהם התריע • "שאלו אותי אם זו רק קריאת 'תחזיקו אותי' בשביל תשומת לב"

מטרלו. צילום: שניר (סופגי) גואטה

עדי פרץ הודיע אמש (ראשון) על סגירת המאפייה האהובה שלו "מטרלו", הממוקמת בקיבוץ עין זיוון שבצפון הארץ, אחרי ששיתף בקשיים אליהם נקלע בעקבות המלחמה. הבוקר (שני) פרסם פרץ התייחסות ראשונה לאחר ההכרזה. בדבריו רמז גם על אוזלת היד שמפגינה הממשלה בטיפול בעסקים שנקלעו לקשיים כלכליים בצפון.

"ממש תודה לכולם על כל ההודעות, תגובות, שיחות וחיזוקים", כתב פרץ. "אני מוצף. בחיים לא דמיינתי שזו תהיה התגובה. אני עדיין לא הצלחתי לקרוא הכל – סליחה מראש. אני שמח שמטרלו שלי נגעה בכל כך הרבה אנשים".

"אני מוצף", צילום: מתוך אינסטגרם

בהמשך הוא התייחס לתגובות שהטילו ספק ברצינות דבריו כשעדכן בעבר על מצבו הכלכלי הקשה בעקבות המלחמה שפרצה. "כשפרסמתי לפני חודש את הסטורי - שנגמר לי האוויר - פנו אליי כל מיני אנשים מהקיבוץ והגולן, בעלי תפקידים, שאלו אותי אם זה רק קריאת 'תחזיקו אותי' בשביל תשומת לב. אז לא – זו הייתה האמת". במשפט שהוסיף לפני סיום רמז על אוזלת היד שמפגינה הממשלה בטיפול בעסקים שנקלעו לקשיים בצפון הארץ. "אני אולי חלק גדול, אבל עדיין כל כך קטן בתוך פאזל שהתפרק, וחבל. חבל שלא עושים עם זה כלום", כתב.


אמש הודיע, כאמור, פרץ על סגירת המאפייה שלו בפוסט כואב שכתב באינסטגרם. "בקצרה: סיפור עם סוף עצוב שבו אנחנו סוגרים דלתות. לצערי, במדינה שבה עולם המסעדנות הוא בחשיבות נמוכה, אזלו כוחותיי ונגמר האוויר והכסף", שיתף, ועדכן על הפעילות האחרונה: "יום שישי בתאריך 5 ביולי יהיה היום האחרון של מטרלו כבית קפה בקיבוץ עין זיוון לתקופה הקרובה".

ומה לגבי ההמשך? "זו יכולה להיות הפסקה של שבוע, חודש או שנה", הוסיף פרץ. "אולי נחזור ואולי לא. אולי בתל אביב ואולי בעין זיוון. יש המון שאלות ואין תשובות. גם לא לי. אני כן מתכוון להמשיך את הפעילות בארוחות פתוחות או פרטיות או בפופ-אפים מיוחדים, ובטוח לא אתן למטרלו לגווע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר