מלפפון חמוץ במקום לחם: הסנדוויץ' הכי מפורסם שיצא לאחרונה

מה יש בו, בירק המוחמץ הזה, שסוחף פעם אחר פעם את הרשתות החברתיות, כנראה שלא נבין לעולם • כעת הוא עומד שוב במרכזו של טרנד חדש • הכריך שפרץ לתודעה מככב במעדנייה בת יותר מחמישים שנה בניו יורק

סנדוויץ' מלפפון חמוץ . צילום: נוצר באמצעות בינג AI

הענק הירוק: אם אחרי המלפפון החמוץ הענק, המלפפון החמוץ חריף או דווקא זה שעטוף בגבינה - חשבתם שטירוף המלפפון החמוץ כבר מאחורינו, אז לא. כעת מגיע מתחרה נוסף שמשגע את הרשת והפעם בגרסת הכריך.
כדרכם של טרנדים, במיוחד המוזרים יותר מביניהם, הם צצים לפתע ברשת, מעוררים תשומת לב הגולשים מסיבה מסוימת, שלא תמיד ניתן לספק לה הסבר הגיוני ומתפוצצים בענק. ההיסטריה סביבם באה לידי ביטוי במיליוני צפיות בסרטונים ברשת ועשרות אלפי גולשים נלהבים שמוכרחים לסמן וי על המאכל.

במרכזו של הטרנד החדש, שוודאי ישמח גם קבוצות פייסבוק כחול לבן המוקדשות לחמוצים (ביניהן "לך תעשה חמוצים" המונה יותר מ-52 אלף חברים ו"כיבושים והחמצות" עם קרוב ל-18 אלף חברים), מככב מלפפון חמוץ ענק ממנו מייצרים שתי פרוסות שמחליפות את הלחם בסנדוויץ' ולתוכן מכניסים ממרחים ורכיבים שונים. הכריך המפורסם מככב במעדנייה אחת בלונג איילנד ניו יורק בשם Seven Brothers שהוקמה כבר לפני יותר מ-50 שנה.

@murrayhillboy#longisland#asmr#foodreview#mukbang#longislandsummer#summer#picklesandwich#pickle#goodeats#nyceats#delifood#oceanside#southshore#foodasmrvideo#jewish#jewishtiktok♬ original sound - Max


מי שהביאה להתפרצות ההיסטריה סביב הסנדוויץ' החמוץ היא גולשת בשם גבי פלמיגיאנו, המכנה עצמה באופן אירוני דווקא גבי פרמזן. בעקבות הצלחת הסרטון שלה אודות כריך המלפפון החמוץ היא הוסיפה לביוגרפיית הטיקטוק שלה את הכינוי The Pickle Sandwich girl. גבי החליטה לעלות סרטון שלה טועמת את הכריך הייחודי הזה, שמורכב משתי פרוסות חצויות של המלפפון החמוץ הענק עם מילויים שונים של בשר ומגוון תוספות.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jess - 𝐋𝐎𝐍𝐆 𝐈𝐒𝐋𝐀𝐍𝐃 𝐅𝐎𝐎𝐃‎‏ (@‏‎jesseatzworld‎‏)‎‏

"זה טירוף של ממש", סיפר אנטוני פיוריטו, בעלים שותף במעדנייה, בראיון לאתר Gothamist והוסיף כי אנשים נוסעים גם שלוש שעות כדי לטעום את הסנדוויץ' החמוץ. הוא סיפר גם כי מדי יום נמכרות כ-250 יחידות ממנו ולפחות 50 חביות של מלפפונים חמוצים מתחסלות. "אני אפילו לא זוכר למה ואיך הכנסנו את הסנדוויץ' הזה לתפריט שלנו בינואר האחרון, אבל אז זה לא עשה כזה רעש", הודה.

@gabbyparmesan#picklelover#pickletok#foodtiktok♬ Cena Engraçada e Inusitada de 3 Minutos - HarmonicoHCO


הטירוף החל כאמור, כאשר גבי העלתה את הסרטון לחשבון הטיקטוק שלה במאי. הוא צבר עד כה יותר מ-4.1 מיליון צפיות ועורר היסטריה גם מחוץ לרשת. פיוריטו, מספר כי הטירוף הטיקטוקי מושך בעיקר נערות צעירות שמוכרחות לדבריו לחוות את ה"דבר הכי חם" ולשתף בו את העוקבים שלהן, אבל יחד איתן, כך הוסיף, מגיעים גם החברים וההורים. "זה מגניב שיש אנרגיה כזו במעדנייה", אמר בראיון לאתר החדשות News12.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר