לא מתבייש: ככה בדיוק אוהב קווין קוסטנר את הקפה שלו

הקשר השוקולדי של קווין קוסטנר, התירס המקפיץ של נטפליקס, הדובדבן בסלרפי של סבן אילבן ורטבי הברביקיו הבלעדיים של רשת ה"עשה זאת בעצמך" המפורסמת • מוזר על המדף: מהדורת שיתופי פעולה מיוחדת ומשונה במיוחד

קווין קוסטנר. צילום: יח"צ

רוקד עם פולי קקאו

בין קידום סרט המערבון החדש שלו להכרזה שהוא עוזב את הסדרה 'ילוסטון', הכריז בשבוע שעבר השחקן קווין קוסטנר גם על - תערובת קפה מוקה שפיתח בשיתוף חברת Green Mountain Coffee Roasters (הנמצאת בבעלות תאגיד קיוריג-דוקטור פפר). כי גם לקאובויז קשוחים מותר לפעמים לוותר על קפה הבוץ המריר לטובת משהו קצת יותר מתוק, שוקולדי ומפנק, לא?

התערובת, Mountainside Mocha Latte, מגיעה בצורת פודים למכונות אספרסו של קיוריג ונוצרה, כך נמסר מהחברה, בהשראת הדרך שבה אוהב קוסטנר לשתות את הקפה שלו.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kevin costner‎‏ (@‏‎kevin_costner_official.fans‎‏)‎‏

"אני לא תמיד שותה קפה שחור. אני אוהב לשלב בו שוקולד, ורציתי לקדם את זה לשלב הבא", הבהיר קוסטנר - "קאובוי עם שן מתוקה" לפי המותג. ולמען הסר ספק, הכוכב, שכבר פיתח עם Green Mountain קפה "רגיל", היה מעורב מאוד בגיבוש הטעם המתוק של התערובת החדשה. "אמרתי להם שאני רוצה קצת שוקולד בדבר הזה, ושאני אחליט כמה שוקולד לשים". במילים אחרות, אל תתעסקו עם השריף. ותנו לו שוקולד.

תביאו שלוק מהעוגה

ההכלאה המפתיעה בין הסלרפי של סבן אילבן ל"טילונים" של גלידות נסטלה לא הספיקה לכם? אז הנה עוד מפגש פסגה בין משקה הברד האייקוני של רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם לבין מותג לא פחות ידוע, ואולי אף יותר. מה דעתכם על חטיף עוגת טווינקי אוורירית וזהובה במילוי קרם בטעם סלרפי דובדבן?

עוגת טווינקי אוורירית, צילום: יח"צ

יצירת הפאר במהדורה המוגבלת הזו מוצעת בחנויות סבן אילבן בארה"ב עד אמצע אוגוסט, אז מי שקופץ לטיול מוזמן להביא לנו מכולה. או ארבע. אפשר גם לשנע דרך הים, לא נראה לנו שטווינקיז פגים מהר כל כך...

בינג' לפופקורן

לכל אלה שלא יצליחו לקפוץ לאחד ממתחמי המסעדות החדשים של נטפליקס ומחפשים משהו לנשנש מול המסך בזמן הבינג', הנה פתרון רלוונטי: ענקית הסטרימינג בהחלט לא טומנת ידה בצלחת כשמדובר באוכל, והשיקה לאחרונה גם סדרת פופקורן משלה. 

המוצרים נוצרו בשיתוף חברת Popcorn Indiana. אל חשש, לא מדובר בגרעיני תירס קלויים בתיבול דמוגורגון מדיום רייר, קימצ'י חמצמץ נוסח "משחק הדיונון" או תה ורקיקים חושניים בסגנון "ברידג'רטון", אלא בטעמים קצת יותר מפתים כמו גבינת צ'דר וקינמון - ללא קשר מובהק לסדרה כלשהי. לא נורא, עדיין נזרום.

שיהיה משהו לנשנש בבינג', צילום: יח"צ

איבדו את הברגים?

"שלום, אנחנו מעוניינים לרכוש מפתח שבדי משובח, מארז דיבלים פלסטיק 10 מ"מ, מזמרה מושחזת היטב ורוטב ברביקיו חרפרף בשביל הטעם, תודה". אין ספק שתואר שיתוף הפעולה ההזוי של השבוע מוענק לרשת חנויות העשה זאת בעצמך "אייס". לאחרונה היא השיקה בצפון אמריקה סדרת רטבים ותערובות תבלינים ל"על האש" המושלם, כי הרי ידוע שכל גבר אמיתי שנכנס לקנות כלי עבודה הוא גם גרילמן מחוספס ומחושל עוטה סרבל, ושלא מומלץ לתבל סטייק טוב בנסורת עץ.

סדרת תבלינים לגריל של אייס, צילום: יח"צ

בכל אופן, סדרת Loud Mouth Barbeque כוללת שני רטבי ברביקיו (חריף ופיקנטי ותפוח-פלפל הבנרו), וחמש תערובות תבלינים (חריף-מתוק, חריף-פיקנטי, מעושן-מתוק, תערובת מלוחה ותערובת "לכל מטרה"). קדימה לעבוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר