תאכלו סרט: נטפליקס פותחת מתחמי מסעדות משלה

ענקית הסטרימינג מתכננת להקים שני אזורי בידור וקולינריה קבועים בדאלאס ובפילדלפיה • Netflix House צפויים להיפתח במהלך 2025 • הם "יאפשרו לחוות את הסדרות והסרטים האהובים בחיים האמיתיים", מסבירה החברה

מתחמי קולינריה ובידור חדשים. צילום: נטפליקס

שלום וברוכים הבאים לנטפליקס, אני המלצר שלכם. מה תרצו להזמין? ייתכן מאוד שהמשפט הזה ייאמר בשנה הבאה במציאות, שכן ענקית הסטרימינג מתכננת להקים שני מתחמי בידור וקולינריה קבועים שיתבססו על המותגים הכי מפורסמים שלה.

מתחמי Netflix House צפויים להיפתח במהלך 2025 בקניון ה"גלריה" שבדאלאס ובקניון "קינג אוף פרשה" הענק שבפילדפיה (הקניון השלישי בגודלו בארה"ב). לדברי החברה הם "יאפשרו לכם לחוות את הסדרות והסרטים האהובים עליכם בחיים האמיתיים".

נטפליקס, צילום: אי.אף.פי

מכיוון שאנחנו פה בשביל האוכל, בנוסף לאטרקציות האינטראקטיביות ולחנויות המרצ'נדייז, תוכלו להתענג במתחמים על מטעמים בהשראת "דברים מוזרים", "משחק הדיונון" ו"ברידג'רטון", למשל.

אף שפרטים ספציפיים על האטרקציות טרם פורסמו, בנטפליקס בחרו לעורר את בלוטות הטעם שלנו עם התיאור הבא שהופיע בהודעת ההכרזה הרשמית על המתחמים: "תחשבו שאתם מטיילים עם בן הזוג שלכם לצלילי קאבר אינסטרומנטלי לשיר של טיילור סוויפט על העתיק של הסט של 'ברידג'רטון', ופוסעים מעבר לפינה כדי לתחרות באתגר גשר הזכוכית של 'משחק הדיונון'. אחרי שדמיינתם שאתם נלחמים על חייכם, פיתחתם תיאבון ומתחשק לכם לנשנש משהו, אתם מבחינים במסעדה קרובה עם מנות שנוצרו בהשראת סדרות נטפליקס מרחבי העולם. לא תשכחו את הארוחה הזו, אבל אתם עדיין רוצים לקנות מרץ' של 'דברים מוזרים'. למרבה המזל, יש כאן חנות שמוכרת את החולצה של ה-Hellfire Club (מועדון המבוכים והדרקונים מהסדרה - ד"פ) שתמיד רציתם".

נטפליקס פותחת מסעדה, צילום: יח"צ

כזכור, בשנה שעברה השיקה נטפליקס את מסעדת הפופ-אפ Netflix Bites בלוס אנג'לס, שהציעה בין היתר מטעמים בהשראת תוכניות ריאליטי קולינריות כמו "Nailed It!" ו"שף הברזל". אין ספק שההצלחה הגדולה של המסעדה הזמנית ההיא, כמו גם בית הקפה של "דברים מוזרים" ביפן, העניקו השראה להקמת המתחמים הקבועים. מומלץ לבוא על בטן ריקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר