מיונז ביתי. צילום: GettyImages

"פשוט מדהים": עומר מילר מציג פטנט להכנת מיונז מביצים קשות

אם נמנעתם עד היום מאכילה או הכנה של המטבל, יש לנו חדשות טובות • הרשת סוערת סביב מתכון ליצירתו בבית בדרך מפתיעה • גם השף המפורסם הצטרף לטרנד: "יוצא מיונז קרמי וכל כך טעים"

[object Object]

אם נמנעתם או נרתעתם עד היום מהכנת או אכילת מיונז בשל העובדה כי הממרח האהוב והפופולארי מיוצר מביצים טריות - יש לנו חדשות מעולות עבורכם. טרנד, שסוחף לאחרונה את הרשתות החברתיות בסערה, מציג מתכון קל ופשוט מאוד להכנה של מיונז ביתי עשוי מביצים קשות.

גם השף עומר מילר הצטרף לאחרונה לטרנד והדגים ברשת האינסטגרם איך הוא מכין את המיונז שלו עם שומן בקר, שאותו הוא מייצר בביתו. אל תיבהלו, האמת היא שניתן להכין את הממרח גם תוך שימוש בשמן זית או כל שמן צמחי אחר.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Omer Miller | עומר מילר‎‏ (@‏‎omermiller‎‏)‎‏


"מתפוצץ עכשיו ברשתות מתכון סופר ויראלי של מיונז על בסיס ביצים קשות", הכריז מילר. "מעט מים, לימון, ושמן. טוחנים הכל יחד לקבלת אמולסיה שהיא בעצם המיונז שלנו", הוסיף בפוסט שכתב, אליו צירף גם סרטון הכנה שממחיש את פשטות המתכון, שסחף כבר מיליוני גולשים ברחבי הרשת.

"מיונז בדרך כלל עושים על בסיס של ביצים טריות ועם הרבה הרבה שמן צמחי", ציין מילר בפתח הסרטון שבו תיעד את עצמו מכין את המיונז. מילר שיתף בסרטון כי הוא באופן אישי נמנע לחלוטין משימוש בשומן הצמחי המקובל, והציע להשתמש בשומן מן החי בהכנה ביתית. עם זאת הוא ציין כי הכנת המיונז מתאפשרת גם באמצעות שמן צמחי. "יוצא מיונז קרמי וכל כך טעים. פשוט מדהים", סיכם.

@cookingwithbello#easyrecipe#recipe#foodtok#learnontiktok#foodtiktok♬ original sound - Angelo Coassin


לפני שנמשיך למתכון, נספר כי ברשתות החברתיות הועלו לאחרונה על ידי בלוגרי אוכל מובילים מכל העולם סרטונים רבים מאוד של המיונז הביתי הזה. הם זכו למיליוני צפיות, למאות אלפי לייקים ואלפי תגובות שמעידות על התלהבות מהמתכון - לנו עוד לא יצא לנסות. בין תגובות הגולשים היו שכתבו: "נסו את זה, הרבה יותר טעים מהמיונז העשוי מביצים טריות", "רעיון כל כך יפה", "אני מת על זה", "זה מתכון משנה חיים".

חלקם אף הציעו לתבל את המתכון ולשדרג אותו. "הוספתי לזה חרדל ויצא מעולה", "אני הולך לנסות את זה, אבל להוסיף גם שום", עדכנו. רוצים להבין על מה כל הרעש? קומו להכין:

שף עומר מילר, צילום: פיני סילוק

מתכון למיונז הוויראלי מביצים קשות של עומר מילר

רכיבים:

  • 3 ביצים קשות
  • 4 כפות מים
  • 1/2 כוס שמן (אפשר שומן בקר כפי שמילר המליץ בסרטון, שמן זית, שמן קיטו או כל שמן צמחי אחר).
  • 1 לימון סחוט
  • מלח לפי הטעם.

אופן ההכנה:

  1. בצנצנת מניחים את כל המרכיבים ובעזרת בלנד מוט טוחנים במשך דקה עד לקבלת ממרח המזכיר במרקמו את המיונז שמכינים בשיטה המסורתית.
  2. במידה ומתקבל מרקם סמיך מדי, יש להוסיף מעט מים ולטחון שוב.
  3. ועוד טיפ ממילר לפני סיום: המיונז מתקשה אחרי השהייה במקרר, אז יש להימנע ממרקם סמיך מדי בסיום ההכנה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו