מה בתפריט הקיץ? קינוח מיניונים ו"טילון" מפתיע של נסטלה וסבן אילבן

וגם: פיצת אנימה של האט עם מקרונים ומוצ'י והמבורגר לכלבלבים בלבד - למען מטרה נעלה • אלה המאכלים החדשים והביזאריים שיצאו השבוע בעולם • מה נאמר? על טעם ועל ריח

הטילון המפתיע. צילום: יח"צ

יש גביע

סניפי סבן אילבן בישראל עומדים, כך מסתמן, לפני סגירה, לאחר כשנת פעילות לא מוצלחת במיוחד. זה אומר שכבר לא נוכל לשאוב בהנאה או לחטוף בריין פריז ממשקה הסלרפי האייקוני של רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם. כן, בקרוב הוא ישוב להמתין לנו רק בחו"ל.

ואם כבר הזכרנו את הסלרפי, גלידת נסטלה משיקה בארה"ב בשיתוף סבן אילבן "טילון" (Drumstick) בטעם אחד מהסלרפיז הכי אהובים שיש: פטל כחול.

"טילון" סלרפי, צילום: יח"צ

המוצר החדש מורכב מגביע במילוי גלידת וניל עם ליבת שוקולד, בתוספת שכבת גלידה בטעם סלרפי פטל כחול, ריפל באותו טעם וסוכריות תואמות. "כל ביס מספק הרפתקה בלתי צפויה שתיקח את בלוטות הטעם שלכם למחוזות חדשים", כך לדברי ידיעת ההשקה. 

פילה מיניון

באמת שאנחנו אוהבים את המיניונים. הם חמודים, מצחיקים ותמיד עושים טוב על הלב, אבל הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם, לטעמנו לפחות, זה שהם מעוררי תיאבון. לכן, כשרשת הגלידריות האמריקנית "קולד סטון" השיקה קולקציית קינוחי מיניונים לקראת עליית הסרט החדש "גנוב על החיים", היינו קצת סקפטיים.

פילה מיניון, צילום: יח"צ

לאחר מכן התוודענו ל"מגה מיניון מרשלמו מלטדאון" - קינוח העשוי מגלידת מרשמלו צהבהבה, פיסות מרשמלו, שוקולד צ'יפס וסוכריות ספרינקלס צהובות וכחולות - והסקפטיות שלנו כבר הפכה לזעזוע עמוק. אנחנו בטוחים שהמנה טעימה והכל, אבל למה שמישהו ירצה לנשנש להנאתו משהו שנראה כמו מיניון אומלל שעורבל במיקסר וכל מה שנשאר ממנו זה עיסה דביקה וצבעונית?! אוי וויי.

קלף חלש

את גלגל המאפה המשונה הזה תמצאו רק בפיצה האט טאיוואן, תת-רשת שידועה בהבלחות הגבינתיות הלא שגרתיות שלה. המוצר מושק בשיתוף סדרת האנימה הפופולרית "סאקורה לוכדת הקלפים", ומעוצב ברוח המטה הקסום של הגיבורה הראשית.

היציאה החדשה של האט, צילום: יח"צ

הכל טוב ויפה, אבל מה בעצם אוכלים פה? קחו נשימה עמוקה, זה לא הולך להיות קל: טבעת של בצק פיצה במילוי גבינה, עם מקרונים הממוקמים בקצוות ה"חישורים" מכוסי המוצ'י של הכוכב, ואילו במרכז ניצבת כיפה במילוי קארי יפני ופירה תפוחי אדמה. לא יודעים לגבי לכידת הקלפים, אבל נראה שאת ה"פיצה" הזו נתקשה ללכוד בבטן שלנו. נוותר.

קומבינה לכלבים

"שלום, אני רוצה להזמין שני המבורגרים, ארוחת ילדים וגם איזו קציצה בשביל הכלב, כי גם לו מגיע להתפנק עם המשפחה". תאמינו או לא, אבל המשפט הזה ככל הנראה נאמר בימים אלה ממש - באנגלית ובצרפתית אומנם, בסניפי רשת הפאסט פוד הקנדית A&W.

הרשת, השנייה בגודלה במדינה הצפון אמריקנית לאחר מקדונלד'ס, השיקה לאחרונה קציצת המבורגר שמיועדת לכלבים. כל ההכנסות ממכירתה (2 דולר קנדי ליחידה) ייתרמו לעמותות מקומיות הפועלות למען חברו הטוב ביותר של האדם.

תפנקו גם את הכלב, צילום: יח"צ

הבשר עצמו אינו מתובל ומגיע כמובן ללא לחמנייה, ירקות, רטבים ורכיבים אחרים שעלולים להזיק לבעלי חיים, אבל אנחנו בטוחים שלמוקי לא יהיה אכפת - העיקר לחלוק ארוחה טובה עם הבעלים שלו, בלי לשבת ליד קצה השולחן ולהתחנן לשאריות.

פריט טריוויה למתקדמים: משקה הרוט ביר של המותג A&W המשווק בישראל אכן קשור לרשת המסעדות, שמוזגות אותו בגאווה. המשקה מיוצר ומופץ ברחבי העולם על ידי חברת דוקטור פפר, אבל בקנדה - שם מדובר ביישות עסקית נפרדת שהתפצלה מהרשת האמריקנית המקורית ב-1972 - מיוצר המשקה על ידי קוקה קולה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר