צ'יפס בטעם צ'ורוס? המאכלים החדשים שאי אפשר להתעלם מקיומם

וגם: משקה מבננות שכמעט פג תוקפן, דומינוס עונה להאט עם פיצה פירותית במיוחד ופאי יום הולדת מסקרן • כל הנשנושים הביזריים של השבוע

משקה מבננות שכמעט פג תוקפן. סטארבקס. צילום: יחסי ציבור

אין חגיגה בלי... פאי

לרגל חגיגות השבעים שלה, משיקה ברגר קינג ארה"ב פאי יום הולדת. מודים, זה קצת עצוב לחגוג יום הולדת עם פרוסת פאי של רשת המבורגרים - זו בכל זאת לא קונדיטוריית גורמה - אבל כשהחגיגות הן של הרשת עצמה זה כבר משהו אחר ואפשר לפרגן.

הפאי החדש מתהדר בקראסט פירורי עוגיות, ומקושט בסוכריות צבעוניות ובענני קצפת (אבל קחו בחשבון שהנר בתמונה הוא להמחשה בלבד). חמוד, אבל בואו - וופר יום הולדת עסיסי היה הרבה יותר מתאים - וככל הנראה גם טעים. 

פאי יום ההולדת של ברגר קינג, צילום: יחצ

צ'יפס חוצה גבולות

שני טעמי צ'יפס מק'שייקר בינלאומיים נחתו במקדונלד'ס קנדה - צ'ורוס דרום אמריקני ומסאלה הודי. רגע, צ'יפס צ'ורוס מתוק?! אמת. לבלתי מעורים ברזי שמות המנות המבלבלות של הרשת, נסביר שמק'שייקר הוא מנת צ'יפס סטנדרטית בתוספת שקית תערובת תבלינים, שאותה משקשקים ביחד עם הטוגנים. לא כולם עפים על זה, שכן הטעמים שמתקבלים לאחר הניעור האינטנסיבי מתגלים לא פעם כסינתטיים ו/או חזקים מדי, אבל שיהיה.

בכל אופן, תיבול הצ'ורוס מורכב מטעמים של קקאו, קינמון וסוכר, ואילו תיבול המסאלה לא רואה בעיניים עם טעמי שום, פלפל קאיין חריף, קינמון, כמון והל. טיסה טעימה?  

טעמי צ'יפס מק'שייקר בינלאומיים נחתו במקדונלד'ס קנדה - צ'ורוס דרום אמריקני ומסאלה הודי, צילום: יחסי ציבור

תנו לבננות לחיות

תסכימו איתנו שלכל בננה מגיע לממש את הפוטנציאל שלה - אפילו אם היא קצת חבולה, מוכתמת, רכה, פחות פוטוגנית ולא ראויה להימכר בחנות במצבה הנוכחי. כאן נכנסת לתמונה סטארבקס יפן, שכבר הספיקה להפעים אותנו לפני כשבועיים עם אחד הסניפים הכי מרשימים שלה בעולם.

רשת בתי הקפה השיקה השבוע פרפוצ'ינו (מותג משקאות הקרח הגרוסים של סטארבקס) במהדורה מוגבלת בטעם בננה ברולה. נכון, פרפוצ'ינו בננה זה לא דבר חדש, אבל הגרסה היפנית של המשקה עושה שימוש בפירות שכמעט פג תוקפם, כשהם עדיין ראויים למאכל אך כבר לא מתאימים למכירה. תוסיפו לזה קצפת ורוטב קרמל מעל, מחית בננה בשלה בתחתית הכוס ומעט סוכר חום שרוף (בכל זאת "ברולה", לא?), ותקבלו קינוח שלטענת סטארבקס יפן יציל 3 מיליון בננות תמימות מלהיזרק לפח.

פרפוצ'ינו במהדורה מוגבלת בטעם בננה ברולה, צילום: יחצ

הטירוף הטרופי של דומינו'ס

נראה שמישהו בדומינו'ס יפן קרא את הדיווח שלנו על תוספת השזיפים החדשה של רשת פיצה האט המתחרה, ועל ההתלבטות הרת הגורל אם בכלל ראוי, או שפוי, לשים אננס על פיצה. למה אנחנו חושבים ככה? מפני שלא עברו כמה ימים מאז שפיצה האט יפן השיקה את פיצת השזיפים שלה, והשלוחה המקומית של דומינו'ס מיהרה להכריז על פיצת אננס מתחרה. עכשיו שימו לב לזה: לא מדובר בסתם פיצה שגרתית עם אננס מעליה, אלא על פיצה עם אננס בתוכה.

פיצת ה-Tropical Twist מתגאה בקראסט ממולא בגבינת מוצרלה וברוטב אננס שהוחדרו אליו מבעוד מועד, ורק אחרי זה העמיסו מעליה כמות מכובדת של חתיכות אננס ותוספות אחרות, וזאת על מנת לאפשר לנו "ליהנות עד הביס האחרון מההרמוניה המרעננת והפירותית של גבינה מותכת ואננס". הצעה שלנו: שיתוף פעולה היסטורי בין האט לדומינו'ס שיוביל ל"פיצת קומפוט" בטעם אננס-שזיפים. אם כבר אז כבר.

פיצת טרופיקל טוויסט של דומינו'ס יפן, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר