מתוך "הארי פוטר ומסדר עוף החול". צילום: באדיבות yes

חובבי הארי פוטר? יש לנו חדשות מעולות (וטעימות) עבורכם

תוכנית אפייה חדשה תביא למסך אופים וקונדיטורים שיכינו דברי מאפה בהשראת סדרת הספרים והסרטים האהובים • מתי התוכנית תעלה לשידור והאם כוכבי הסרטים ישתתפו בה? כל הפרטים

קוסמים ובני תמותה, הכינו את הקיבה והשיקו את כוסות הבירצפת: תוכנית אפייה חדשה בהשראת "הארי פוטר" עתידה לעלות בקרוב על המסך, ואת כל התודה אתם חייבים לערוץ Food Network האמריקני, העומד מאחורי הפרויקט הטלוויזיוני מעורר התיאבון.

על תוכנית האפייה, שזכתה לשם "Wizards of Baking", הכריזה יו"ר הערוץ קת'לין פינץ' במהלך פרזנטציה של חברת וורנר, שהתקיימה בתחילת השבוע. "התוכנית תחגוג את התופעה הגלובלית (של 'הארי פוטר', ע"ח) כפי שלא נעשה מעולם, דרך יצירה של עוגות יצירתיות וחדשניות", נכתב בהודעה לתקשורת על התוכנית החדשה. "החגים הם תמיד גדולים ב-Food Network, ועם יותר מ-60 שעות של שידורי חג הצפויים בשנת 2024, בשילוב עם צבאות המעריצים הגלובליים של 'הארי פוטר', התוכנית תשמש בוודאות כמקור הנאה ובידור ל-60 מיליון הצופים שיגיעו לחגוג את העונה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Food Network (@foodnetwork)

התוכנית החדשה תצולם בבריטניה באולפני האחים וורנר בליבסדן, קומפלקס אולפני קולנוע הנמצא בעיירה ווטפורד הסמוכה ללונדון, שם צולמו כל סרטי סדרת הקולנוע המצליחה (חלק מפיתוח המתחם נפתח בשנת 2012 על ידי האחים וורנר כאטרקציה תיירותית המושכת מאות אלפי מבקרים בשנה).

במסגרת התוכנית, אותה ינחו ג'יימס ואוליבר פלפס, שגילמו את התאומים הזהים פרד וג'ורג' וויזלי בסדרת הסרטים המצליחה, אופים וקונדיטורים (שיש שמועות כי יחולקו לבתים בהשראת  הסרטים והספרים) יקבלו גישה לסטים המקוריים מהסרטים, בהם האולם הגדול בטירת הוגוורטס, רציף ¾9 ובנק הקוסמים גרינגוטס, כשבכל שבוע הם יתחרו ביצירת דברי מאפה בהשראת רגעים וקווי עלילה מעולם הק(ו)סמים המופלא.

השקת חנות הפופ-אפ של "הארי פוטר", בשנה שעברה // כתב: אסף הדר, צילום: גיל קרמר

התוכנית, שצפויה להיות משודרת גם ברשת הסטרימינג Max, תעלה לשידור מאוחר יותר השנה, כשהצילומים שלה יחלו בקרוב. הצפי הוא כי בתקופה הקרובה יפורסמו פרטים נוספים על התוכנית, הכוללים את זהות השופטים בה וכוכבים הצפויים להגיע להתארח בה, בהם ככל הנראה גם שחקנים מהסרטים.

תוכנית האפייה החדשה מצטרפת לעבודה על סדרת הטלוויזיה המבוססת על סדרת הספרים פרי עטה של ג'יי. קיי. רולינג, שתעלה לפי הדיווחים ל-Max בשנת 2026.

מתוך "הארי פוטר ואוצרות המוות - חלק 2", צילום: באדיבות yes
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו