פטה פסטה . צילום: GettyImages

טיקטוק מכריחה אותנו לבשל את זה: הפרויקט החדש שישבור את הרשת

במסגרת המיזם נפגשים בהפתעה על סט הצילומים סלבריטאים ויוצרי תוכן • לאחר מכן מוטלת עליהם משימת בישול בהולה של מתכונים ויראליים • אז מה הכינו גיא זוארץ וגיא כהן ומה בישלו קורין גדעון וגלגול הללי? פרטים בכתבה

הרשת החברתית המובילה משיקה בימים אלה פרויקט ויראלי-קולינרי חדש בשם Tiktok Made Me Cook It, שבמסגרתו יופגשו בהפתעה סלבריטאים ויוצרי תוכן למשימת בישול בהולה של מתכונים ששברו את טיקטוק.

איך זה עובד? זוגות המשתתפים ייפגשו בפעם הראשונה על סט הצילומים ויגלו עם מי הם צפויים לבשל את המנה הלוהטת - אבל עדיין לא יידעו מה הם מתבקשים להכין. רק אחרי המפגש, כל זוג יקבל את רשימת מרכיבי המנה - ואז יצטרכו לנחש במה מדובר.

קורין גדעון וגלגול הללי,

החשיפה תתבצע באמצעות סרטון שבו הם יראו את המתכון ואת אופן ההכנה, ואז ייצאו לדרך בעצמם. במקביל, המשתתפים יחלקו עם הצופים המלצות קולינריות מעוררות השראה, יספרו על הניסיון (ולפעמים גם על חוסר הניסיון) שלהם במטבח, ישתפו באנקדותות אודות המאכלים הכי מוזרים שהם אי פעם ניסו, ויספרו על האהבה האוניברסלית שלהם לאוכל.

@guyzu_aretz#tiktokmademecookit#מבשלים_עם_טיקטוק♬ 70's Future Retro Funk(150550) - FrederickSum2001

בין הזוגות המשתתפים, שהסרטונים של חלקם כבר עלו לאוויר: גיא זוארץ וגיא כהן ("אבא מביך") שמכינים פנקייק סופלה; סטפן לגר ונויה כהן שרוקחים מרק בצל; פיני בלילי ולירז עוזרי שמפרגנים בקציצות בשר; תקווה גדעון וליהיא גרינר שמפיחות חיים בלחם עננים; אסתר אווקה וטליה ברטפלד שמבשלות פסטה ורודה; וקורין גדעון וגלגול הללי שמופקדים על בורק.

התכנים יועלו לחשבונות הטיקטוק של המשתתפים תחת ההאשטאג #TikTokMadeMeCookIt. בתיאבון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו