בשורה לטבעונים: בן אנד ג'ריס התאימה עבורכם את הטעם האהוב שלה

אחרי שנים של ניסיונות, הגלידה הפופולארית מושקת לראשונה בארה"ב • החברה בישראל מוסרת כי גם בארץ תצא בקרוב סדרה טבעונית

בן אנד ג'ריס מפתחת סדרה טבעונית. צילום: יוסי זליגר

אם אתם חובבים את גלידת התות ועוגת הגבינה של חברת הגלידות המפורסמת "בן אנד ג'ריס", ודאי תשמחו לגלות כי בן אנד ג'ריס העולמית הכריזה על השקת גרסה טבעונית של המוצר האהוב והפופולרי. היא תהיה מבוססת על חלב שיבולת שועל ותימכר תחילה בארה"ב.

גלידת התות ועוגת הגבינה, צילום: יח"צ

שאלנו גם את בן אנד ג'ריס ישראל באשר להגעת המוצר לארץ. טליה מרדר, מנהלת השיווק של החברה בישראל מסרה היום (שני) ל"ישראל היום": "אנחנו אוהבים להפתיע את הצרכנים ועובדים על סדרה טבעונית. אנחנו עוד לא יודעים להגיד מתי בדיוק היא תושק בארץ, אבל מאמינים שזה יהיה בקרוב מאוד, בסדר גודל של שנה. המטרה היא בין השאר להביא גם את המוצרים האלה, שמשווקים עכשיו בחו"ל".

איזה אופציות מוצעות היום בארץ לטבעונים?

"היו בעבר מוצרים טבעוניים גם פה בארץ, וכרגע מוצעים למכירה ברשתות השיווק שני טעמי גלידת סורבה של מנגו ותות".

אבי זינגר, מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל, צילום: יח"צ

ובחזרה למוצר החדש שמושק מעבר לים. קולין ראסל, "גורו הטעמים" בבן אנד ג'ריס ארה"ב, סיפרה בראיון לאתר Vegnews: "בחנו 70 פורמולות שונות כדי להגיע לתוצר נטול החלב הטוב ביותר".

עוד לדבריה: "הפופלריות של חלב השקדים והמחוייבות שלנו לחדשנות הן התמריצים שלנו להגדיל את ההיצע ולהתאים אותו למגוון רחב של העדפות תזונתיות, כמו גם למי שתרים אחרי טעמים חדשים".

יש לציין כי בשנים האחרונות הציעה החברה הבינלאומית 19 אופציות טבעוניות לטעמים קלאסיים שהתבססו על חלב, ביניהם: Cherry Garcia,
Phish Food ו- Peanut Butter Half Baked. אבל טעמה של עוגת הגבינה והתותים נותר אתגר עבורה, מכיוון שהיה מבוסס על מנה כפולה של בסיס שמנתי ופירורי עוגת גבינה.

מפתחים סדרה טבעונית חדשה,

"זה היה אתגר לדייק את הטעם המיוחד בנסיונות הקודמים, שנעשו והתבססו על חלב שקדים וחמאת חמניות", הוסיפה ראסל וסיפרה על הנוסחה המנצחת: "הטקסטורה הקרמית של חלב השקדים מאפשרת לטעם של עוגת הגבינה ל'זרוח ולתפוס' את החמיצות הקרמית שלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר