יער הכוסברה
לפחות בכל הקשור לכוסברה, גילינו שהעולם מתחלק לשני סוגי אנשים: אלה שפשוט מתעבים את טעמו המפלג של צמח התבלין הירוק (ששמו בעברית, אגב, הוא "גד השדה"), ואלה שמוכנים לסבול אותו. נו טוב, אולי יש גם כמה שמחבבים את העלה, אבל מעולם לא פגשנו מישהו שיפציר בשף: "תעמיס לי כמה שיותר כוסברה! עוד. אמרתי עוד".
אז אם קיים כזה אדם, הוא בוודאי ישמח לגלות שפיצה האט יפן השיקה לאחרונה פיצת כוסברה. מדובר בפיצה רגילה שלצידה מונחת תבנית ובה ערימת כוסברה לפיזור חופשי. היא מוגדרת על ידי הרשת, בתרגום חופשי מיפנית: "פיצת יער עם הרבה יותר מדי כוסברה".
גילוי נאות: פיצה האט יפן אמנם שיחררה בעבר פיצת כוסברה. מה שחדש במוצר הנוכחי זה שהוא מגיע עם פי שניים ירק לעומת המוצר הקודם. מתברר שהיו כאלה שהתאכזבו אז מהכמות המועטה. בכל אופן, פיצת הכוסברה הכפולה מוצעת בארץ השמש העולה רק עד 9 באפריל, ומחירה בינים יפניים שווה ל-61 שקלים בישיבה בסניף ו-68 שקלים במשלוח. יש קונים?
שהלקטוז יהיה עמכם
חובבי סאגת "מלחמת הכוכבים" ייזכרו אולי במשקה "החלב הכחול" שאותו לגם לוק סקייווקר בסרט הראשון בסדרה, "תקווה חדשה" מ-1977. לפי תורת הסאגה, החלב הכחול והטעים הזה מופק מבעל חיים חייזרי וצמרירי דמוי בופאלו בשם בנת'ה, ואפשר להשיג אותו רק בכוכבי לכת מסוימים.
בעצם, לא עוד. חברת משקאות החלב האמריקנית TrueMoo תשיק ב-19 באפריל משקה חלב כחול משלה, שאמנם מופק מחלב בקר רגיל ולא מחלב בנת'ה (שכידוע לא זמין בכדור הארץ), אבל לא נעשה מזה עניין. הטעם, כך מוסרים ב-TrueMoo, יהיה ונילי למדי, בתוספת קמצוץ של צבע מאכל כחול. עדיף על סטייק בנת'ה, זה בטוח.
אין טעם ואין ריח - לא צריך להתווכח
מגוון הטעמים הפירותי האדיר של סוכריות Hi-Chew היפניות, שזמינות כיום ברחבי העולם, הוא אחד מסימני ההיכר העיקריים שלהן: בננה, מנגו, דובדבן, תפוח, ענבים, לימון, מלון, תות ואפילו אסאי ופיטאיה - רק צריך לבחור.
ובכל זאת, נראה שחברת מורינגה, ענקית הממתקים שאחראית למותג הטופי האהוב, התעלתה על עצמה עם מהדורת ה-Hi Chew החדשה הזו. מדובר בטעם מיוחד במינו שמציעה מורינגה בפעם הראשונה ב-49 שנות קיום המותג, טעם שככל הנראה לא טעמתם מעולם, בשום מקום אחר ולא רק בגזרת בטופי.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
מדוע אנחנו סבורים כך? מפני שהטעם הזה הוא "חסר טעם". כן, קראתם נכון - ואפילו לא מדובר במתיחה של 1 באפריל (את אלה אנחנו שומרים לכתבה נפרדת).
השורה התחתונה: אמזון יפן מציעה כעת מהדורה מוגבלת של Hi Chew ללא צבע, ארומה או תוספת אחרת שאמורה להידמות לפרי ספציפי. הטעם החדש מוגדר על ידי מורינגה כ"פשוט כמו שזה", ומתיימר, כך לפי ההודעה לעיתונות שהוציאה החברה, "לאפשר לאנשים להתמקד אך ורק בטקסטורה המיוחדת של הסוכרייה" (ולא, אתם יודעים, בזוטות כמו טעם וריח). במטבח הפולני דווקא מפרגנים.
טוטאל אקליפס אוף דה צ'יפס
ב-8 באפריל יתרחש בצפון אמריקה ליקוי חמה מלא וכצפוי, לא מעט חברות אמריקניות קפצו על ההזדמנות להשיק מהדורות נשנושים מיוחדות לקראת המאורע, ביניהן "צ'יפס ליקוי החמה" (Eclipse Chipse - ה-E' הנוספת במקור), של חברה בשם בלרייך. מדובר בחטיף תפוח אדמה בטעם גבינת צד'ר צהבהבה (שמסמלת את צבע השמש) ופלפל שחור (המייצג את העלטה, כמובן), והכל ארוז יפה בשקית אפלולית שעליה מודפס מונטאז' צילומים של ליקוי חמה אמיתי. לפחות תלמדו משהו כשאתם טוחנים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו