קולת קיי-פופ
איזה טעם יש לקיי-פופ? פירותי, מתברר. קוקה קולה משיקה בימים אלה במספר מדינות, ביניהן ארה"ב, ספרד, סינגפור, קוריאה הדרומית ואחרות - אבל לא בישראל - עוד טעם חדש, והפעם בהשראת סגנון המוזיקה הדרום-קוריאני המקפיץ. הכירו את Coca-Cola K-Wave - משקה שמתהדר, לטענת החברה, ב"טעם האייקוני של קוקה קולה בתוספת התפרצות של קסם קיי-פופי".
על הפחית עצמה הסתפקו בתיאור קצת יותר סטנדרטי: "טעם פנטזיה פירותי". במילים אחרות, אל תצפו שהקולה הזו תגרום לכם לפצוח בשירה ובריקודים... בעצם, אולי כן?
במהלך שיווקי מתוזמן היטב, חברה קוקה קולה ללייבל הקיי-פופ JYP לטובת הפקת השיר הרשמי של הטעם החדש - יצירת קיי-פופ מלוטשת בשם "Like Magic" שבה משתתפים הרכבים מקומיים כמו Stray Kids, Itzy ו-Nmixx. יש גם קליפ ממותג תואם, הופעה מתוכננת וליין מתבקש של מרצ'נדייז. ובכל זאת, אזהרה: למרות הפיתוי, לא מומלץ לרקוד עם פחית קולה ביד. סיוט להוריד את הכתמים האלה.
בא לכם ווקדונלד'ס?
לא, זו לא טעות הקלדה או פשלה של מעצב, גם לא חיקוי משעשע של מקדונלד'ס. תאמינו או לא, אבל מתברר שיש דבר כזה שנקרא "ווקדונלד'ס" (WcDonald’s). מדובר ברוטב נאגטס חדש ורשמי לגמרי של מעצמת המזון המהיר, שבעצם עושה כבוד לסדרות אנימה.
מכיוון שסדרות האנימציה היפניות אינן רשאיות לשלב בתכנים שלהן את השם והלוגו של מקדונלד'ס בשל ענייני זכויות יוצרים, עוד בשנות השמונים התפתח באותן סדרות מסורת הומוריסטית שבה הוצגו מסעדות פאסט פוד בשם "WcDonald’s". כך פשוט הפכו את ה-M' על הראש וחסכו ככה הרבה מאוד כסף.
עם השנים צבר הטרנד תאוצה ואפילו הפך למם אינטרנטי נפוץ. עכשיו, בצעד כזה של המציאות מחקה את הדמיון, משיקה מקדונלד'ס (האמיתית) בארה"ב רוטב ווקדונלד'ס אותנטי לנגיסי העוף שלה. ואיך הטעם? שילוב של ג'ינג'ר, שום וסויה עם מעט פלפל צ'ילי - די פיקנטי והכי יפני שיש, כמובן.
ליל שימורים
זוכרים שההורים תמיד אסרו עלינו לשתות את הסירופ הטעים שבקופסאות השימורים של הפירות, כי הוא לא בריא ומלא סוכר? ובכלל, מאוד מסוכן לשתות מהקצה המשונן של קופסת המתכת הפתוחה כי אפשר להיחתך. אז האמת היא, שהם צדקו.
בכל זאת, ביפן - ארץ המשקאות המשונים האולטימטיבית, מודעים היטב לכמיהה הבלתי מושגת לנוזל המתוק והסמיך הזה. לכן רקחו שם משקה בטעם סירופ מקופסת שימורים של מנדרינות, רק בלי פלחי פרי ההדר - ועם כל הסוכר.
חברת ניסין (Nissin), שאחראית גם ל-Cup Noodle האייקוניות (כמו מנות חמות, רק עם נודלס), טוענת שהטעם די זהה לסירופ של קופסאות השימורים המיתולוגיות, ומזמינה את כולם ליהנות מהפלא החדש, להשלים על הדרך חסכי ילדות - ובלי להרגיז את ההורים, כמובן.
כספת הקינוחים
לא רק הכריכים של סאבוויי ארוכים. ענקית הסנדוויצ'ים העולמית השיקה בחודש שעבר מהדורות סופר-ארוכות של העוגיות, הצ'ורוס והפרעצלים שלה, ומעריצי הרשת בהיסטריה.
כמה המדורות האלה ארוכות? 30 ס"מ ליחידה, ממש כמו הכריכים. המיזם המשתרך התגלה כהצלחה מסחררת, ועד כה, כך מדווחים בסאבוויי, נמכרו יותר מתשעה מיליון קינוחים ארוכים.
כעת מפרגנת הרשת ללקוחותיה הנאמנים עם "כספות קינוחים" במהדורה מוגבלת - מעין שפופרות מאובטחות שיכולות להכיל עד שלוש מנות מאורכות, שומרות על החום שלהן, ושימו לב לזה: מצוידות במנעול עם קוד אבטחה שרק יחידי סגולה יכולים לקבוע - ולפתוח.
סאבוויי ייצרה רק מאה כספות כאלה שיחולקו באופן רנדומלי למעריצים, אבל לרוע המזל גם הפעם ההשתתפות היא רק לתושבי ארה"ב. לא פייר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו