"הייתי מזועזעת": העונש המחריד של מנהל רשת המזון לעובדיו

מנהל סניף של "דיירי קווין" בקנטקי הכריח, לכאורה, את עובדיו לאכול גלידה מזוהמת כעונש, כך לדבריהם • חלקם נשלחו בעקבות התקרית לחדר מיון • הנושא נמצא כעת בחקירה

גלידות הרשת. צילום: דיירי קווין

עובדים של רשת הגלידריות המצליחה בארצות הברית "דיירי קווין", בסניף ששוכן במדינת קנטקי, טוענים כי נאלצו לאכול גלידה עם תמיסת ניקוי. חלקם אף נשלחו לחדר מיון בגלל התקרית.

מנהל הסניף קרא לכל העובדים לפגישת חובה ביום שישי בערב, שם החליט לתת להם לאכול גלידה מזוהמת ומלאה בחומרי ניקוי כעונש על ניקוי לא תקין של מכונת הגלידה.

על פי הדיווח, המנהל רצה שהעובדים יחוו את מה שחלק מהלקוחות אולי טעמו בגלל בעיות הניקיון לכאורה.

גלידרייה (אילוסטרציה),

"הייתי מזועזעת", אמרה לאתר WKYT אנג'ל פאטון, אמה של אחת מהעובדים בסניף על הרגע שבו בתה בת ה-17 חזרה הביתה וסיפרה לה מה קרה. "המנהל אמר להם שבין שהם אוהבים גלידת שוקולד ובין שלא, הם עומדים לאכול אותה היום", הוסיפה האם הזועמת.

חלק משמונת העובדים שהיו מעורבים בתקרית נלקחו לבית חולים בעקבות הפגישה, וחלקם אף התלוננו שהייתה להם תחושת צריבה לאחר שבלעו את הגלידה.

בתה של פאטון התפטרה מעבודתה מאוז, והנושא נמצא כעת בטיפול המשטרה המקומית. גורם במשטרה הוסיף וסיפר לאתר WKYT: "יש לנו כבר כמה אנשים שמסרו הצהרות, אבל נכון לעכשיו, זה עדיין בחקירה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר