תורים מטורפים: הסניף הראשון של רשת שייק שאק נפתח

רשת ההמבורגרים פתחה חנות ראשונה בתל אביב וההמונים צובאים על הדלתות • מה צפוי למי שמבקר ומה המחירים?

התור בכניסה לסניף שייק שאק החדש // ללא קרדיט

הסניף הראשון של רשת ההמבורגרים האמריקנית שייק שאק ברחוב דיזינגוף בתל אביב, נפתח היום (שלישי) בשעה 12:00. כמו עם כל הגעת רשת בינלאומית, גם הפעם ועל רקע יום השבתון, ישראלים רבים חיכו בתור.

הרשת נפתחת בישראל על ידי קבוצת ירזין-סלע והראל ויזל ב-2024. לפי הערכות בענף, הסניפים הבאים יפתחו בנמל תל אביב ובסינמה סיטי בראשון לציון. בדיווח שיצא על ידי החברה בחודש אפריל האחרון, צוין כי השאיפה היא לפתוח כ-15 סניפים עד 2033.

התפריט יכלול את המנות האמריקניות הפופולריות ובנוסף גם מנות ייחודיות, שידגישו את המורשת הקולינרית התל אביבית. בין המנות ניתן למצוא: המבורגרים, נקניקיות, צ'יפס, שייקים וגלידת שאק, קוקטיליים, יינות, בירות ועוד.

המונים ממתינים בפתיחת הסניף הראשון של שייק שאק בת"א, צילום: יהושע יוסף

הרשת אינה כשרה, אך היא מציעה בנוסף ללחמנייה החלבית גם לחמניות שאינן חלביות. בנוסף, היא מציעה גם גבינה שאינה חלבית, לטובת הקהל שאינו רוצה לערבב בשר (שהינו כשר ברשת) וחלב. בנוסף, מוצעת מנה תחליפית להמבורגרים המותאמת לצמחונים והיא כוללת פטריית פורטובלו וגבינה. עם זאת, מנות הבייקון לא יוצעו ברשת.

הסניף יהיה פתוח גם בשישי ובשבת, מ-12:00 עד חצות. כחלק מהתפריט מוצעת הקטגוריה "במיוחד לתל אביב", הכוללת גלידת שאק וניל עם פיסטוק ועליה קדאיף קלוי, שברי פיסטוקים ודבש הל מלוח במחיר של 36 שקלים. כעת עובדים על מנות חדשות, שיתווספו לתפריט בהמשך, כמו מנת העוף שנמצאת בפיתוח ותיכנס בהמשך לתפריט.

מבלים בבחירות - מחכים בתור בסניף שייק שאק ת"א, צילום: יהושע יוסף

המחירים: שאקבורגר, צ'יזבורגר עם חסה, עגבניה ורוטב שאק - 39 שקלים לסינגל ו-51 שקלים לדאבל. מחיר ספייסי שאקמייסטר, צ'יזבורגר מתובל בתערובת תבלינים פיקנטית, עם בצל קריספי, פלפל שרי ורוטב שאק - 45 שקלים לסינגל ו-57 שקלים לדאבל. מחיר ההמבורגר הצמחוני שרום בורגר, הכולל פטריית פורטובלו הממולאת בגבינה מותכת עם חסה, עגבניה ורוטב שאק - 59 שקלים.

ההמבורגר היקר ביותר הינו שאק סטאק, הכולל צ'יזבורגר ועליו שרום בורגר עם חסה, עגבנייה ורוטב שאק ב-69 שקלים.

המבורגר סינגל הכי זול עולה 39 שקלים, צ’יפס 18 שקלים, מים 10 שקלים וקולה 14 שקלים, כלומר הארוחה הכי זולה עולה 67-71 שקלים.

עוד בתפריט: נקניקיית בקר ב-30 שקלים, נקניקיית עוף ב-29 שקלים ונקניקיית היי-היט הכוללת בקר עם רוטב גבינה, תערובת תבלינים פיקנטית ופלפל שרי ב-38 שקלים.

מחיר צ'יפס גבינה 26 שקלים ומחיר צ'יפס היי היט עם רוטב גבינה, תערובת תבלינים פיקנטית ופלפל שרי - 29 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר