"החך של הצרכנים עבר אבולוציה": זה הטעם החדש של קוקה קולה

ענקית המשקאות הוסיפה לפורטפוליו שלה את המשקה המוכר בטעם "מתובל" • בחברה סבורים כי מדובר באחד המהלכים האמיצים שלה עד היום

הקולה המתובלת. צילום: יח"צ

אחרי המתוק של הוולנטיין, הגיע זמנו של המתובל לכבוש את בלוטות הטעם שלנו - וכשזה מגיע ממותג ענק כמו קוקה קולה, החגיגה כמובן זוכה לכותרות.

ברביעי האחרון הוסיפה ענקית המשקאות לפורטפוליו הטעמים שלה את המשקה Coca Cola Spiced, תוספת קבועה ראשונה להיצע מזה שלוש שנים. היא תוצע למכירה בגרסה הרגילה ובגרסת ה-Zero ברחבי ארה"ב וקנדה החל ממחר (שני) ותגיע בפחיות ובבקבוקים.

"אם אתם מסתובבים ליד המדפים בחנויות, תראו שמידת הטעמים המתובלים במוצרים המוצעים עלתה מכיוון שהחך של הצרכנים עבר אבולוציה. אנחנו הבנו שזו יכולה להיות הזדמנות עבורנו", אמר מנכ"ל השיווק של קוקה קולה בצפון אמריקה, שאקיר מואין, בראיון לאתר AP כשהוא משתף בדיונים שהתקיימו באשר ליכולת של החברה לקחת את הנוסחה הקיימת ולהוסיף לה פרופיל חדש של טעמים שיהיה ייחודי ומעניין וימשוך את הדור החדש של הצרכנים.

קולה מתובלת,

במידה שתהיתם, מה הופך את המשקה התוסס למתובל, צר לנו. בחברה מסרבים, שלא במפתיע, לפרט את רשימת המרכיבים. אבל מי שלגמו אותו מדווחים על טעם שיש בו, בין היתר, נגיעות של פטל.

"זאת קוקה קולה, רק מתובלת", נמסר מהחברה על המוצר החדש. "Coca Cola Spiced, הופכת את הרגיל ליוצא מגדר הרגיל, כשהיא יוצרת תמהיל של הטעם האייקוני של קוקה קולה עם התפרצות של טעמים מרעננים כמו פטל ורכיבים מתובלים אחרים", נאמר. עוד הוסיפו בחברה כי מדובר באחד המהלכים האמיצים שלה עד היום, וכי הטעם של המשקה לא יהיה בהכרח מתובל, אלא יספק "חווית טעמים מרימה".

"לרוב לוקח לקוקה קולה לפחות שנה לפתח משקה חדש", סיפר מואין על חבלי הלידה המתרחשים מאחורי הקלעים בעת פיתוח מוצר חדש, "אבל במקרה הזה זה לקח רק שבעה שבועות", שיתף והוסיף כי הוא מקווה שגם מוצרים עתידיים יפותחו במהירות כזו. "הצרכנים זזים מהר. השוק זז מהר. אנחנו צריכים לזוז מהר יותר מהשוק", סיכם.

טעם עתידני של קוקה קולה, צילום: קוקה קולה

הטעם המתובל נוצר כצעד שעושה החברה כדי למשוך קהל יעד צעיר. זאת לאחר שמאז שנת 2022 היא ממשיכה במיזם הייחודי Coca Cola Creations, במסגרתו יוצרו שמונה טעמים במהדורה מוגבלת. ביניהם טעמים ייחודים הכוללים ג'ינג'ר, מנגו, תפוח וקינמון או טוויסטים שזכו לשמות ייחודיים דוגמת טעם של "החלל החיצון", וטעם Zero Sugar Byte, שלדברי החברה הביא את "טעמם של הפיקסלים לחיים".

לסיום, אם חיפשתם הוכחה נוספת לכוחה העצום של הרשת בהפיכת מוצר ללהיט, בקוקה קולה הבינו את הפוטנציאל העצום של רשת טיקטוק והשיקו בתאריך 17 בפברואר גם את Coca Cola Happy Tears - מהדורה ייחודית של המשקה הפופולרי אותה ניתן לרכוש רק דרך הרשת החברתית. המשקה מגיע עם פילטר שמטרתו לעודד את הגולשים ליצור סרטונים עם המשקה ולשתף אותו עם עוקביהם. זאת במטרה להפוך אותו ללהיט ויראלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר