אתם תחליטו: טרנד דוחה והזוי או נשנוש טעים וקל להכנה?

מה יש בו, במלפפון החמוץ, שהופך אותו לכל כך נחשק עד שנוצרים סביבו השנה עוד ועוד טרנדים קולינריים ברשת? • אם עדיין לא ניסיתם לשלב אותו עם גבינה - כדאי שתתחילו - אפשר גם עם קצת צ'ילי או צ'יטוס - ותהפכו אותו ל"צ'יקל" • אם כי במקרים האלה, גם עם עשרות מיליוני צפיות - אפשר לטעות לפעמים

השילוב המוזר חוזר. צילום: מתוך עמוד הטיקטוק

אם עד לפני כמה חודשים מה שהטריף את הרשת היה המלפפון החמוץ הענק ובמקביל אנשים ברחבי העולם לא הפסיקו להכין "קאפקייקס חמוצים" - כעת חוזר לחיינו טרנד ישן חדש - Chickle.

מקור השם הוא השילוב בין המילים Pickle (מלפפון חמוץ) ל- Cheese (גבינה) וכמו שכבר ודאי ניחשתם, במרכז הטרנד (תרתי משמע) מככב מלפפון חמוץ - ואם תרצו, בתור סוג של "משה בתיבה" רק שבמקום לעטוף נקניקייה בבצק, כאן עוטפים מלפפון חמוץ בגבינה מותכת.

האם מדובר בנשנוש קל להכנה וטעים באופן מפתיע או בעוד טרנד טיקטוקי הזוי עם תוצאה דוחה? ובכן, אם לשפוט לפי אלפי התגובות ברשת והעובדה שההאשטאג Chickle צבר כבר למעלה מ-44 מיליון צפיות בטיקטוק לבדו, יש פה מנצח.

@iwantcandy77#chickle#picklewrappedincheese#viralfoods#tryingfoods#tiktokviral♬ original sound - Claudia Walsh


נראה שמי שהתניעה את הטירוף בשנה האחרונה, היא טיקטוקרית בשם קלייר סניידר (@clurmurr), שאחריה עוקבים 48.6 אלף גולשים. הסרטון שהעלתה אז צבר יותר מ-13.5 מיליון צפיות, מעל למיליון וחצי לייקים ויותר מ-50 אלף תגובות. מאז, כאמור, הטירוף צבר תאוצה ומאות גולשים ברשת העלו סרטונים וגרסאות שלהם לחטיף המטוגן, כשרובם מתענגים עליו וחולקים לו שבחים רבים. ומה לעשות שמלפפון חמוץ הוא קרייב מוכר וככזה, לאחרונה זכה הטרנד לקאמבק עם אינספור סרטונים ותגובות חדשות לפוסטים ישנים יותר.

@clurmurr#guiltypleasuresnack#picklesnack♬ original sound - Claire


אז איך מכינים את זה? פשוט מאוד. הנה כל מה שצריך:

  • מלפפונים חמוצים (הכמות תלויה בכם, אבל תרשו לנו להזכיר פה בקטנה את המילה צרבת - אז אל תגזימו....)
  • גבינה - כל סוג וטעם שתרצו, כל עוד היא נמסה. הפופולריות הן הגבינה הצהובה הפשוטה, צ'דר או גאודה. העיקר שתהיה פרוסה כדי שניתן יהיה לגלגל איתה ולעטוף בעזרתה את המלפפון. יש מי שעושה שימוש גם בשבבי גבינה, אך אז צריך לעבוד קשה יותר כדי לאחד את השבבים לצורה שמאפשרת את עטיפת המלפפון.
  • שמן (עדיף תרסיס אבל אפשר גם שמן רגיל לצריבה במחבת)
  • מחבת טפלון (אלא אם אתם ממש חובבי קרצוף וגירוד של שיירי גבינה דבוקים)
  • מרית
  • נייר סופג
  • תערובת תיבול או רטבים (לפי הטעם)
@jessy.jesss#pickle#cheesepickle#chickle#pickleinablanket#pickletok#food#snack#asmr#foodasmr#fyp♬ original sound - Jess

אופן ההכנה:

  1. מתיזים שמן במחבת ומחכים שהתחמם. אל תכניסו את הגבינה לפני, כי היא לא תימס באופן הרצוי.
  2. לוקחים פרוסה של גבינה (אפשר יותר מאחת, תלוי בגודל המחבת שלכם) ומניחים אותה במחבת. ממתינים עד שהיא מתחילה לבעבע ו"להשתזף" בקצוות (תזכרו שאמרנו להשתזף ולא להישרף).
  3. מניחים בזהירות את המלפפון בדיוק במרכז פרוסת הגבינה.
    בעזרת מרית (או כל כלי עזר שיאפשר לכם לבצע את פעולת העיטוף) מגלגלים את הגבינה סביב המלפפון באופן שמזכיר בוריטו.
  4. מוצאים מהמחבת ומניחים על נייר סופג כדי לספוג את השמן העודף.
  5. מכאן יש כמה אפשרויות: לאכול את זה ישר כמו שיצא מהמחבת בלי כלום ולהסתפק בטעמים הקיימים מעצם השילוב בין הגבינה למלפפון החמוץ או להוסיף מעט תיבול מעל דוגמת שבבי צ'ילי או פטרוזיליה. יש גם כאלה שנוהגים לטבול את המעדן ברוטב.. הפופולרי ביותר ברשת הוא ראנץ'. רבים בוחרים גם בטחין (תערובת תיבול מקסיקנית חריפה).

נשנוש נעים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר