בכלי אחד: 5 מתכוני עוף קלים לפתיחת השבוע

עוף בתנור של רון יוחננוב, מנה מזינה עם חצילים וקישואים, מעורב של מוסד ירושלמי אהוב, בסיר אחד עם פסטה או בגרסה סופר מנחמת עם פתיתים • ריכזנו כמה מנות פשוטות לעשייה, שתוכלו להכין לצהריים - בלי ללכלך יותר מדי כלים

פתיתים של הגר גבאי "פלפלת". צילום: הגר גבאי

מתכון לעוף עם פסטה

שרית עטר, הבלוגרית ומנחת סדנאות הבישול והאפייה, משתפת במתכון למנה מנחמת וטעימה לכל המשפחה, שתוכלו לתקתק בקלות. "הרעיון הוא לבשל את העוף בסיר עם רוטב וכשהוא מוכן – להוסיף לסיר שקית של פסטה לא מבושלת. הפסטה תתבשל ברוטב ותספוג את הטעמים של העוף", היא מסבירה.

למתכון

אפשר לתקתק, צילום: שרית עטר

מתכון לעוף בתנור של רון יוחננוב

השף ואושיית הרשת משתף במתכון למנת עוף עם מניפות תפוחי אדמה ובטטות. הסוד של המנה הוא ברוטב, הוא מסביר.

למתכון

המתכון של רון יוחננוב, צילום: נמרוד סונדרס

מתכון לעוף בתנור עם חצילים וקישואים

הילה דודאל, עורכת האוכל של "ישראל היום", משתפת במתכון למנה פשוטה להכנה ומזינה. "המנה שואבת השראה מהתזונה הים תיכונית באי היווני כרתים, תזונה שנחשבת בריאה ביותר, והיא משלבת ירקות כמו חציל, זוקיני, עגבניות, שום ועשבי תבלין", היא מסבירה.

למתכון

הירקות מתבלים אחד את השני, צילום: הילה דודאל

מתכון לעוף עם פתיתים

המתכונאית, הגר גבאי, בעלת בלוג האוכל "פלפלת", משתפת במתכון פשוט ומנחם שמכינים בסיר אחד. "המנה הזו מורכבת מפתיתים ביחד עם עוף בסיר אחד ומפנק לארוחת צהריים טעימה", היא אומרת.

למתכון

פתיתים עם עוף בסיר אחד של "פלפלת", צילום: הגר גבאי

מתכון למעורב ירושלמי בפיתה

מסעדת "צדקיהו", המוסד הירושלמי האהוב והמוכר, שיתף אותנו במתכון לאחת ממנות הדגל הנמכרות ביותר שבו: מעורב ירושלמי מנתחים שונים של עוף. אז הכינו מחבת רותחת ותפתחו את הפיתה.

למתכון

מעורב ירושלמי של צדקיהו, צילום: רון ירקוני יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר