לפי רמת ההנגאובר: ברגר קינג מחלקת הנחות באמצעות אפליקציה מבוססת AI

לרגל השנה האזרחית החדשה: רשת ההמבורגרים העולמית סורקת את פני הלקוחות כדי לזהות את רמת החמרמורת שהם חווים • לפיה - ניתנת הנחה על ההמבורגר ונקבע גודל המנה

המבורגר. צילום: GettyImages

גילוי נאות: אין לראות באייטם זה המלצה מכל סוג שהוא לצריכה לא מבוקרת של אלכוהול או עידוד שתייה לשוכרה, אבל יש מי שבכל זאת רוצה שתרוויחו מזה משהו. ואם אתם כבר סובלים מהנגאובר עצבני, אין ספק שזה יעשה לכם גם נעים בבטן.

בסניף הברזילאי של רשת ההמבורגרים הפופולרית ברגר קינג החליטו לצאת בקמפיין ייחודי שזכה לשם Hangover Whopper, במסגרתו לקוחות שסובלים מהנגאובר יזכו להנחות על ההמבורגרים המוצעים בתפריט בהתאם למידת הסבל שלהם.

איך זה מתבצע? באמצעות מידע שמשתף הלקוח דרך מיני סייט או אפליקציה שפיתחה הרשת. מדובר בטכנולוגיה מבוססת AI, שבאמצעותה נסרקים פני הלקוחות. כך נמדדת רמת החמרמורת שהם חווים. מידת השכרות מתורגמת להנחה ולגודל הכריך שיקבלו.

הקמפיין ירוץ החל מתאריך 2 בינואר ולא בכדי, מדובר בדיוק בזמן חגיגות השנה האזרחית החדשה שהן נוצצות, עתירות אלכוהול, והצורך במזון מנחם מתגבר אחריהן, בבקרים הכואבים של ההנגאובר.

"זו זכות לשתף פעולה עם שותפה כמו רשת ברגר קינג העושה שימוש בחדשנות, חוצפה ואומץ, ונכונה לבצע פעולות כאלו במותג" נמסר מסוכנות הפרסום ,DM9 העומדת מאחורי הקמפיין. "במקרה הזה מדובר בטכנולוגיה לזיהוי פנים משולבת בהומור שתייצר קשר מהנה נוסף עם הלקוחות שלה".

ההמבורגר החדש של ברגר קינג, צילום: מתוך עמוד הפייסבוק

כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה רשת ברגר קינג מככבת בכותרות בעקבות שימוש בקמפיינים יצירתיים שהפכו לוויראליים. רק השנה הוציאה ענקית המזון המהיר גרסאות שונות ומשונות להמבורגר שהפכו במהרה ויראליות ובהן "המבורגר בלי המבורגר". בשנת 2018 הרשת יצאה בקמפיין שזכה לשם Whopper Detour, בו עשתה שימוש בטכנולוגיה כדי להסיט נהגים בכביש מסניפי מקדונלדס לסניפים שלהם כשהציעה להם הנחה על הארוחות שלהם. בשנת 2019 הציע הסניף בברזיל וופר חינם ללקוחות שלהם בתמורה להבערה וירטואלית של מודעות הפרסום של המתחרות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר