"החלטתי שחמאס לא ישנה לנו תוכניות": הפופ אפ החדש של אור שפיץ

הקונדיטורית המפורסמת מקימה מחדש את הפוד טראק שלה במיקום מפתיע • "לא ייקחו מאיתנו את הזכות להיות עם חופשי בארצנו", הסבירה את הפתיחה בתקופת המלחמה • מה יוגש בו? סופגניות, כמובן, וגם כמה טעמים חדשים

אור שפיץ. צילום: אור שפיץ

כוכבת הריאליטי והקונדיטורית, אור שפיץ, חשפה אמש (שבת) את הפופ אפ פוד טארק החדש שלה. בשבועות האחרונים סגרה שפיץ את הפוד טראק על חוף ימה של אשקלון, והכריזה על סיום פעילותה בעיר, לא לפני שהבטיחה לנדוד ליעד חדש שאת זהותו שמרה עד עכשיו בסוד.

אחרי אינספור רמזים ופרומואים שהועלו לאחרונה בעמודה הפופולרי באינסטגרם - זה סוף סוף קרה. שפיץ עדכנה את מאות אלפי עוקביה באמצעות סרטון שלה יושבת במיקום החדש. מנחשים היכן תוכלו מעכשיו ליהנות מפחמימות ריקות וסוכרים מעשי ידיה? במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון.

יהיו עוד מקומות ישיבה, צילום: מתוך אינסטגרם

"התלבטתי המון אם לפתוח את הפוד טראק במקום החדש שאליו יועד, והחלטתי שחמאס לא ישנה לנו תוכניות למרות שהחיים השתנו ובטח לא ייקח מאיתנו את הזכות להיות עם חופשי בארצנו", כתבה שפיץ בפוסט בו פרסמה גם קטע וידאו שבו היא נראית יושבת על ספה ורודה על רקע הפוד טראק. "בשביל השפיות שלי, ומניחה שיש לא מעט כמוני שהשגרה והעשייה עוזרים להם (בבקשה תגידו לי שזו לא רק אני) , אז אני פותחת פופ אפ בחצי השנה הקרובה במקום מקסים שאני אוהבת במיוחד, בסינמה סיטי ראשון לציון. הפתיחה ביום רביעי בשעה 16:00", הוסיפה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Or Shpitz אור שפיץ‎‏ (@‏‎or_shpitz‎‏)‎‏

גם מלוחים וגם מתוקים

בסדרת סטוריז שפרסמה לאחר מכן, שפיץ חשפה פרטים נוספים אודות העסק במיקומו החדש, ככל הנראה בעקבות שאלות בנושא והופנו אליה מצד גולשים. "גם מלוחים, ובעיקר מתוקים. גם קפה של בוקר וגם אייס (קפה) של ערב. כן, יהיו עוד מקומות ישיבה חוץ מהספה הזו. כן, יהיו סופגניות. כן, יהיו טעמים חדשים ומאפים מיוחדים. כן, אני ממש מתרגשת מקווה שגם אתם ואתן. כן, יש מרחב מוגן. מחכה לפגוש את כולם, גם אם תבואו סתם לחיבוק אשמח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר