"הזהב הוורוד": שטראוס מחזירה את חטיף השוקולד האייקוני למדפים

אחרי הריקול הרחב באפריל 2022, החברה משלימה בימים אלה באופן סופי את החזרת חטיפי השוקולד הכי מפורסמים למדפים עם שיווק הממתק הנוסטלגי "ממולדה" • "הראשונים שהממתק הגיע אליהם היו חיילים ומפונים", אומרת מנהלת השיווק של שטראוס

ממולדה . צילום: סטודיו שטראוס

חובבי שוקולד תות - התפקדו: בימים האחרונים חוזר לחיינו שוקולד "הממולדה" הנוסטלגי, זאת לאחר שבריקול הסלמונלה הגדול באפריל בשנה שעברה המוצר הורד מהמדפים יחד עם חטיפי שוקולד פופולאריים אחרים כמו "טורטית", "פסק זמן" ו"טעמי".

"זה לקח פחות משנה, אבל בזמנים שכולם מחכים ל'ממולדה' זה מרגיש בהחלט המון", אומרת לנו מנהלת השיווק בחטיבת הממתקים של החברה, מאיה שניידר, בשיחה שערכנו איתה היום (ראשון). "חזרנו למפעל והחזרנו את מגוון המוצרים שלנו באופן מדורג, כדי לחזור לתהליכי הייצור שאנחנו רוצים ולהגיע לטעמים המדויקים של המוצרים האייקונים", היא מסבירה את העיכוב ומספרת ש"ספציפית ב'ממולדה', אנחנו לקחנו את ההזדמנות הזו ושיפרנו את תהליכי הייצור - כל זה בלי לפגוע בטעם. לקח לנו לא מעט זמן לבצע את ההתאמות. מכיוון שזה מוצר כל כך אייקוני, לא רצינו לוותר על הטעם האהוב ולצאת עם זה עד שהוא לא לחלוטין מושלם".

@eden__19#שוקולדתות#פוריו?#שוקולד♬ moth to a flame x after hours - trlixqy


אילו תגובות קיבלתם מלקוחות ששאלו לגבי המוצר?

"במהלך השנה האחרונה קיבלנו אינסוף תגובות מצרכנים שהמתינו. יש אפילו קבוצה בפייסבוק שנקראת 'אוהבי שוקולד תות' שם ממש קיבלנו קריאות וכשהבינו שהמוצר חוזר - אז כל מיני קולות נרגשים. כתבו שם: 'המשיח בדרך', 'הזהב הוורוד'. האמת שלא תכננתי את זה, אבל היה לנו היום כנס מנהלים וגם שם עלתה התרגשות סביב נושא חזרת ה'ממולדה'. אחת המנהלות סיפרה שהבן שלה במילואים בעזה והדבר שהוא הכי אוהב הוא 'ממולדה'. גם אמא שלה אוהבת את הממתק. אז היא חיכתה בשבת האחרונה עם שתי חפיסות בבית למקרה שהוא ישתחרר, הוא אכן השתחרר והיא הביאה לו את שתי החבילות האלה, ואז הוא אמר 'אני לוקח אחד לי ואחד לסבתא'. הוא אכל את זה מיד באותו רגע, אבל הסבתא שמה בצד ואמרה: 'כשתיגמר המלחמה אז אני אוכל את שלי'".

מתי המוצר חוזר באופן רשמי?

"בימים אלה שכל מה שאנחנו רוצים לראות בעיניים של אנשים זה אור, ושמחה, ותקווה. יש לנו פעילות של שטראוס, שבמסגרתה אנחנו נוסעים ומשמחים עם המוצרים שלנו חיילים ומפונים, אז הם הראשונים שהגיעה אליהם ה'ממולדה'. המוצר פתוח למכירה, אבל תמיד לוקח קצת זמן. זה קורה ממש עכשיו, בחלק מהמקומות ממש היום".

@noam__1936#נעםשטרן#ממולדה#foryou#fyp♬ original sound - 🎶🎧


ישנם עוד מוצרים נוסטלגיים שאמורים לחזור?

"אני לא בטוחה שיש לנו משהו בפורטפוליו שהוא אייקוני ברמה של 'ממולדה', אבל בעיקרון היא משלימה את חזרתם של המוצרים המשמעותיים - הממתקים הנוסטלגיים הגדולים. היא האחרונה וכנראה שיש בזה גם משהו סימבולי. עם זאת, לצד ה'ממולדה' יש לנו הרבה השקות של מוצרים חדשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר