משמחים את החיילים: בלוגר האוכל המפורסם ארגן חפלה עצומה לצנחנים

צפו בחיילים שלנו: "צחי אוכל את ישראל" תיעד בחשבונו באינסטגרם את האירוע המרשים שערכו הוא וחבריו לגדוד צנחנים רעב במיוחד • בשיחה עם "ישראל היום" הוא סיפר על ההירתמות הצה"לית וההתגייסות של בעלי העסקים לטובת העניין

צחי באירוע הענק. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

"כזה דבר עוד לא ראיתם" הבטיח בהתלהבות הבלוגר צחי צ'אושו, הידוע בשם "צחי אוכל את ישראל", בפוסט שפרסם בעמודו באינסטגרם. לפוסט הוא צירף סרטון שמציג את האירוע המרגש בו לקח חלק, שכל מטרתו הייתה להשביע את רעבונם של לוחמי הצנחנים ולרומם את מצב רוחם.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎צחי אוכל את ישראל‎‏ (@‏‎zahieatingisrael‎‏)‎‏

"יצאנו לפנק את החיילים בעל האש של השמחות", כתב צ'אושו על גבי קטע הווידאו הקצר, שבו ניסה לתמצת את רגעי השיא וחשף שולחנות עמוסים בכל טוב.

"זו הייתה התארגנות בראשות השף כפיר רפאל, יחד עם כל החברים שלו והמשפחה שהתנדבו", מספר צ'אושו על ההפקה המורכבת שנעשתה עבור החיילים בשטח ומוסיף: "אספנו תרומות כספיות מאנשים ומלא ציוד מאולמות אירועים שונים, ספקי בשר שונים עשו הנחות בגלל שהאירוע הוא לחיילים".

שולחנות עמוסים כל טוב,


איך מארגנים אירוע כזה בשטח?

"משאית צבאית עזרה בשינוע הציוד, מכיוון שהיינו צריכים משאית קירור. היו שם טונות של בשר, עדיין מדובר פה על גדוד שלם! אז משעה 11:00 בבוקר הגיעו כל המתנדבים להעמיד את כל העמדות והציוד. זה היה ממש כמו אירוע לכל דבר".

צ'אושו סיפר גם על כמות האוכל הגדולה שהובאה לבסוף למקום על מנת לעשות שמח בבטן ולהעלות חיוך על פניהם של מי שמגנים בגופם על עם ישראל וסיפר שהאוכל כלל: "ארבעה מנגלים, שני גלגלי שווארמה, מלא סלטים, פלטות של פירות, עמדת ספינג'ים".

צה"ל סייע בשינוע,

ספר על האירוע עצמו.

"בערך בחמש בערב, הגיע כל הגדוד והייתה שם הסתערות שלא מביישת את הצנחנים שלנו. כולם אכלו, שתו, ונהנו. גם נגן בוזוקי הגיע לייצר את האווירה והגיע גם הזמר, לואי עלי, שעשה שמח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר