הטריק המפתיע לקילוף רימון: נועה תשבי פיצחה את השיטה

השחקנית והמפיקה העלתה לאינסטגרם סרטון שבו היא מדגימה איך מחלצים זרעי רימון בקלות • הדרך המפתיעה לקוחה מטרנד שרץ לאחרונה ברשת • איך לא עלינו על זה קודם?

הטריק לקילוף רימון. צילום: אורן בן חקון

השחקנית והמפיקה, נועה תשבי, החליטה לפנק את 306 אלף עוקביה באינסטגרם במעט ערכים יהודיים ובסוף השבוע האחרון, לקראת ערב ראש השנה, פרסמה סרטון ריל משעשע במיוחד בו היא מדגימה כיצד ניתן לחלץ זרעי רימון מקליפתם בקלות, באופן שלא מצריך התעסקות סיזיפית.

בסרטון שהעלתה לרשת, שיתפה תשבי בניסוי שערכה בתוך המטבח בביתה. שניות לאחר תחילת הניסוי היא כבר חזתה בתוצאותיו המרשימות והתקשתה להסתיר את התלהבותה. "ראיתי באינסטגרם את הטרנד הזה - איך להוציא את זרעי הרימון החוצה", סיפרה בתחילת הריל לגולשים והוסיפה: "אני חייבת לומר שבכל שנה התהליך מתסכל אותי מחדש, אז אני רוצה לבדוק אם זה עובד. בואו נראה, אני מאוד סקרנית לגבי זה. ראיתי את זה באינסטגרם ואמרתי 'וואו'. בוא נראה יחד אם זה עובד".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Noa Tishby (@noatishby)

עמוד האינסטגרם של נועה תשבי

בהמשך הדגימה והסבירה את סדר הפעולות: "אז, אנחנו אמורים לחתוך את הרימון לחצי, ואז אנחנו אמורים להחזיק בו ככה". תשבי תיעדה את עצמה מניחה את אחד החצאים על כף ידה ומתחילה להכות בו באמצעות כף הגשה גדולה. מיד כשהבחינה בזרעי הרימון הראשונים נופלים לתוך הקערה, הכריזה בהתרגשות. "הו מיי גאד, זה באמת קורה! מדובר בגשם של זרעי רימונים. זה עובד, אני בשוק!.

לעוקביה שלא מעורים במנהגי החג, היא הסבירה במהלך הסרטון את הסיבה לאכילת רימון בחג: "בראש השנה אנחנו אוכלים רימון כאקט סימבולי לכבוד השנה החדשה, שתהיה מלאה כזרעיו. אנחנו גם אומרים: 'שירבו זכויותיך כרימון', שזה אומר: שמעשיך הטובים ירבו כזרעי הרימון".
תשבי חתמה את תוצאות הניסוי תוך שהיא מראה לצופים את קליפת הרימון הריקה. "אני לא מאמינה, זה עובד!", אמרה נרגשת והוסיפה בחיוך: "נראה שבאינסטגרם יש גם דברים אמיתיים - מי היה מאמין. שנה טובה לכולם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר