רושפלד בישל מיזם חדש: זאת המנה המושחתת ביותר שלו

המבורגר שף במהדורה מוגבלת, ראנצ'ים חובקי עולם, גרסה מקרקרת של הרויאל המפורסם ושילוב מושלם בין קבב לקציצה • יש כמה המבורגר חדשים ברשתות שחובה לטעום, ואנחנו כאן לעשות קצת סדר בין פרוסות הלחמנייה

ספיישל רושפלד. צילום: דוד מויאל

ציפוי עם ציפיות: רושפלד אול אין של אגאדיר

השף יונתן רושפלד, שיכולנו לטעום שוב מידיו רק למשך אפיזודה קצרה אחרי שמסעדתו "רושפלד" במורדות החרמון נסגרה במפתיע אחרי שלושה חודשים בלבד, יצא בשיתוף פעולה חדש עם רשת אגאדיר. יחד הם השיקו המבורגר במהדורה מוגבלת - והוא שונה מכל מה שהכרתם עד היום, זה בטוח. המנה יוצאת כחלק ממיזם חדש של אגאדיר, במסגרתו מדי כמה חודשים תארח הרשת שף ישראלי מפורסם אחר, ותפתח ביחד איתו המבורגר מיוחד.

הכוכב הקולינרי הראשון שגויס למשימה הוא, כאמור, לא אחר מיונתן רושפלד, שחשף אתמול השבוע את "רושפלד אול אין" המגה-מושחת שלו.

ספיישל רושפלד אול אין, אגאדיר, צילום: דוד מויאל

מודים, ממבט ראשון המנה לא נראתה כל כך כמו המבורגר, אלא יותר בכיוון של סופגנייה מצופה במעין קראסט, שקצת מזכירה כדור ארנצ'יני עצום או קובה כדורית שעברה מוטציה. האמת היא שלא היינו רחוקים, מפני שבפועל מדובר בלחמנייה שנעטפה כולה בתערובת תבלינים פציחה ופיקנטית. בתוך הלחמנייה תמצאו קציצת בשר עסיסית, שבגרסה הכשרה שלה מגובה בתערובת פלפלים מקסיקניים וסיניים, איולי שומשום, בצלים ירוקים ועגבניות.

הרעיון הכללי הוא לאחוז חזק בלחמנייה המצופה, לתת בה ביס קראנצ'י שיישמע לפחות עד לעיר אגאדיר עצמה, ואז לשקוע בתוך תערובת הבשר והרטבים הרכה והג'וסית, במעין משחק מרקמים וטעמים מפתיע שכזה.

עדיף לחצות קודם לשניים,

טיפ למתקדמים: הקראנץ' אמנם מטורף, אבל נגיסה ישירה בלחמנייה השלמה עלולה לגרום למילוי לזלוג החוצה כמו נהר לבה שעלה על גדותיו. לכן אולי עדיף לחצות אותה קודם לשני חלקים שווים עם סכין, להתרשם מתצוגת השכבות הפוטוגנית (וככל הנראה גם לתעד את המנה בסטורי מתבקש). רק אז לטפל בכל חצי בנפרד ובצורה מתורבתת, עם אופציה ריאלית בהחלט לחלוקה. מומלץ גם להצטייד מראש בכמות נכבדה של מפיות ואפילו בסכין ומזלג, ליתר בטחון.

המבורגר הרושפלד אול אין יוגש "לפחות במשך החודשיים הקרובים", כך נמסר לנו מהרשת, בסניפי אגאדיר בתוספת צ'יפס וחמוצים תוצרת בית, ומחירו 69 שקלים.


לא רק ספרדי: ראנץ' הודי וראנץ' מקסיקני של בורגראנץ'

יהיה בנאלי להתחיל את הפסקה הזו בתהייה "איך לא חשבו על זה קודם?", אבל באמת - איך לא חשבו על זה קודם? במשך עשרות שנים מהווה הראנץ' הספרדי של בורגראנץ' את אחת ממנות הדגל של הרשת הישראלית הוותיקה. כעת, בשעה טובה, פותחים שם את האטלס ומצרפים לספרדי צמד ראנצ'ים בינלאומיים נוספים: ראנץ' הודי וראנץ' מקסיקני.


המנה ההודית מורכבת מקציצת ראנץ' קלאסית בלחמנייה, בתוספת חסה, עגבנייה, חמוצים, רוטב אלף האיים וגולת הכותרת - רוטב קארי קוקוס; ואילו המקסיקנית מבוססת על רוטב צ'יפוטלה פיקנטי, בתוספת כל הירקות שהזכרנו. חובבי העוף אף יכולים להתנסות בכריך קריספי הודי - עם שניצל במקום קציצת הבקר. 31 שקלים לכריך, 51 שקלים כחלק מארוחה. מהאו"ם נמסר כי נקבע דיון לפיתוח ראנצ'ים גלובליים נוספים.

ראנץ' הודי,


שילוב אסלי מנצח: קבב בורגר של BBB

הדילמה הידועה: מה אוכלים - קבב או המבורגר? המבורגר או קבב? שאלה טובה, אבל לפחות הפעם אפשר לאכול גם וגם. רשת BBB חוסכת את ההתלבטות המתישה ומציגה את הקבב בורגר - קציצה מנתחי בקר וטלה מתובלים בפטרוזיליה ובצל קצוץ עם עגבנייה, פלפל צ'ילי, בצל לבן ובצל ירוק צלויים, טחינה לבנה, חסה אייסברג, מלפפון כבוש ובצל סגול. הכי אסלי שיש, אם תשאלו אותנו. המנה החדשה מוגשת לצד תוספת של צ'יפס ומחירה 75 שקלים (חברי המועדון של הרשת מקבלים עשרה אחוזי הנחה בישיבה במסעדה).

קבב בורגר,

אל תקראו לו שניצל: צ'יקן רויאל של מקדונלד'ס

מה זה גדול כמו מק רויאל, יש לו רוטב של מק רויאל, אבל הוא לא מק רויאל? צ'יקן רויאל, כמובן. מקדונלד'ס ישראל הוסיפה לתפריט שלה גרסת עוף קריספית של הכריך המוביל שלה, שמורכבת מצמד קציצות צ'יקן בלחמנייה גדולה יותר (לעומת לחמניית מנת המק צ'יקן הקיימת), שמחליפות את קציצת הבקר. תוסיפו לזה חסה, בצל, עגבניות, חמוצים ושני רטבים לבחירה - רוטב רויאל או מיונז, ותקבלו את כריך העוף המלכותי החדש. 31 שקלים למוצר בודד / 49 שקלים לארוחה עם צ'יפס ושתייה. הבטן שלנו כבר מקרקרת.

צ'יקן רויאל, צילום: מקדונלד'ס ישראל

נותנים סיכוי: ארוחת הילדים החברתית של ברגר קינג

אמנם לא המבורגר חדש, אבל בכל זאת כדאי לדעת שרשת ברגר קינג משתפת פעולה עם עמותת ילדים בסיכוי - שפועלת למען ילדים שגדלים בפנימיות ללא עורף משפחתי - ומשיקה ביחד איתה ארוחת ילדים חדשה. הארוחה כוללת מנה עיקרית (המבורגר, כריך מיני שניצל, שש יחידות נאגטס תירס או ארבע יחידות נאגטס צמחוניים), צ'יפס קטן, שתייה קטנה וצעצוע. על אריזתה תמצאו קוד QR שמוביל לעמוד משותף באתר ברגר קינג, ובו תכנים יחודיים של המרכזייה החינוכית - תוכנית הדגל של ילדים בסיכוי - כמו משחקים וחידות בעלות ערך מוסף. כמו כן, בכל הזמנה ניתן להוסיף שקל תרומה לעמותה. לא תפתחו את הלב?

תפתחו את הלב?,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר