הייתם שותים עם קייט או עם מייגן? הדרינקים האהובים על בני משפחת המלוכה

המלכה שמעדיפה יין אדום, הנסיך שחובב וודקה וגם: מה שתתה הנסיכה דיאנה? • האומה הבריטית אוהבת להוריד צ'ייסרים ולקנח בכוס בירה, ומשפחת המלוכה לא שונה בהרבה • בואו לגלות עד כמה הטעם שלכם מלכותי

בני משפחת המלוכה בבריטניה. צילום: REUTERS

בין אם מדובר באירועים רשמיים או בכוסית לפני השינה בלילה, גם בני המלוכה כמו רוב האומה הבריטית, אוהבים מידי פעם לשבת על כוס בירה או להוריד איזה צ'יסר. אז מה השיכר האהוב על האצולה? ריכזנו עבורכם את המשקאות המובחרים - ותזכרו תמיד: לשים גבול, ולא לשתות ולקרוא. צ'ירז.

המלכה קמילה

המלכה קמילה היא לא קארי בראדשו למרות שיש לה אוסף כובעים לא רע, אז אל תצפו למצוא אותה עם כוס קוסמו ביד. מה היא כן אוהבת אתם תוהים? ובכן, התשובה היא יין וליתר דיוק, יין אדום. לא ג'ין וטוניק כפי שדווח לא פעם. כראוי לחובבת יין, קמילה גם מחזיקה בטייטל נחשק. היא, למעשה, נשיאת איגוד הייננים הבריטי. "אנשים תמיד שואלים אותי איך נהייתי מעורבת בעולם הזה", סיפרה באירוע שציין 50 שנה לאיגוד והוסיפה: "אז ראשית, אני אוהבת יין", אמרה. "שנית, אבא שלי היה בעסקי היין, אז כילדה גדלתי בסביבה בה שתיתי יין במקום מים, ממש כמו הצרפתים", הוסיפה בחצי הלצה.

יין אדום, צילום: Getty Images

המלך צ'ארלס

הייתם מצפים שמלך בריטניה יבחר לשתות בזמנו הפנוי שיכר יוקרתי עם תגית מחיר גבוהה כראוי לבן אצולה, נכון? אבל, לפי דיווחים, בדומה לאשתו קמילה גם הטעם והבחירה של צ'ארלס סטנדרטיים למדי - קוקטייל מרטיני על בסיס ג'ין. הקוקטייל האהוב על צ'ארלס, כך מספרים, משלב דרינק שחציו ג'ין וחציו ורמוט (יין לבן מחוזק ומתובל). הוא שותה את המשקה כשהוא מקושט בזית או עם טוויסט של לימון, בחירה שגורמת לג'יימס בונד לשקשק, ללא ספק. המלך צ'ארלס, אגב, אוהב כל כך את המשקה הספציפי הזה, שהוא מקפיד לא רק לשתות אותו מדי לילה לפני השינה, אלא גם לקחת איתו את כל המצרכים להכנתו כל אימת שהוא בדרכים.

כשהוא לא על מדים, צילום: REUTERS

הנסיכה דיאנה

הנסיכה המנוחה, דיאנה, לא הייתה חובבת אלכוהול גדולה לפי יודעי דבר, אך כאשר כבר הייתה שותה כוסית של יין פה ושם - באירועים, שהפרוטוקול חייב - היא העדיפה כוסית שרדונה. משמפניה אגב, כך מספרים, היא העדיפה לשמור מרחק כי זה גרם לה לצחקק. גם מיין אדום היא נאלצה לשמור מרחק, שכן הוא גרם לה כאבי ראש קשים. גם קוקטיילים היו מחוץ לתחום מכיוון שהם הוציאו אותה מאיזון.

כוס שרדונה, צילום: GettyImages

אליזבת' המלכה האם

אמה של המלכה אליזבת' המנוחה וסבתו של המלך צ'ארלס, חלקה את האהבה של נכדה לג'ין ומרטיני. היא גם חיבבה מאוד שמפניה ורודה, ג'ין ומשקה דובונה (Dubonnet - יין מתובל), כך לפי דיווחים. המשקה האהוב על המלכה המנוחה היה קוקטייל של ג'ין עם דובונה ואף זכה לקבל ממנה את הכינוי drinky poo. את האהבה אליו היא הורישה גם לבתה, המלכה אליזבת'. שתיהן אהבו מיקס מדויק של המרכיבים, שכלל שתי מנות של דובונה על מנה אחת של ג'ין.

ג'ין,

הנסיכה מרגרט

אחותה המנוחה של המלכה אליזבת' הייתה ידועה כמעשנת כבדה. היא עישנה כ-60 סיגריות ביום. להרגל המאוד לא בריא הזה הוסיפה בארוחות את המשקה האלכוהולי האהוב עליה, וויסקי פיימוס גראוס, אותו נהגה למהול במעט מים. הוויסקי מהסוג הזה היה כל כך אהוב עליה, עד כי יודעי דבר מספרים שהייתה מרגישה ישר אם היו מוזגים לה בכוס וויסקי מסוג אחר, שאותו הייתה מסרבת לשתות.

וויסקי, צילום: Getty Images

מייגן מרקל

הדוכסית מסאסקס כל כך אוהבת יין מסוג טיניאנלו (Tignanello - יין אדום טוסקני), עד שאפילו קראה לבלוג הלייף סטייל שלה ה- Tig על שמו. במקרה ותכננתם לארגן בקרוב ערב יינות וגבינות בקונספט מלכותי, מחיר בקבוק כזה עומד על בערך 160 דולר. "זה היה רגע כזה מופלא של א-הא בכל גדולתו. רגע של Tig", סיפרה מייגן על הפעם הראשונה בה לגמה את היין.

הארי ומייגן, צילום: REUTERS

הנסיך וויליאם

המלך העתידי שיתף בעבר בראיונות כי הוא חובב וודקה, אבל לא יגיד לא גם לקוקטייל קמיקזה שהוא קוקטייל המורכב מוודקה, טריפל סק ומיץ ליים. את מרכיבי הקוקטייל האקזוטי מוזגים לשייקר, מסננים לכוס קוקטייל ומקשטים בפלח ליים. כשהוא רוצה לגוון, הוא ירים (ויוריד) כוסית בירה.

וויליאם ומשפחתי, צילום: GettyImages

הנסיך הארי

הנסיך במיל' חובב בירה (מאוד) וזו כזכור אף גרמה לו בעבר לעשות לא מעט שטויות כאשר הרשה לעצמו לשתות קצת יותר מדי ולא שמר מספיק מרחק מהפפראצי. בזמן שהוא לא שותה בירה, הארי חובב את קוקטייל ה- Treasure Chest, שהוא קוקטייל המורכב מרום קוקוס, אננס וליים.

בירה, צילום: Getty Images

הנסיכה קייט

המלכה העתידית אומנם חובבת משקאות בריאות וכנראה תעדיף אותם על פני דברים אחרים, אך אם כבר היא מגיעה לאירוע המחייב הרמת כוסית, באופן מפתיע למדי תעדיף קייט טקילה על פני שמפניה או יין. אם היא כבר בוחרת במשהו טיפה יותר קליל, היא תבחר בבירה (ככל הנראה של גינס).

תעדיף טקילה,

הנסיכה יוג'יני

בת דודה של וויליאם והארי ובתם של הנסיך אנדרו דוכס יורק ופרגי, הייתה אמורה להיות כנראה בת האצולה עם הטעם היוקרתי ביותר כאשתו של סוחר יינות, אבל דווקא היא מחבבת מאוד משקה פשוט וסטנדרטי: וודקה סודה עם הרבה ליים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר