תרצו גם? זה מה שהנסיך ויליאם נוהג לאכול כל יום

מלך בריטניה לעתיד חשף את התפריט היומי שלו • מפתיע לגלות שהוא פותח את הבוקר עם ארוחה פשוטה עשויה רכיבים שיש לכולנו במקרר • מה הוא אוכל בצהריים ובערב, ומה הקינוח שהוא הכי אוהב? פירוט המנות המלכותיות בכתבה

כתב את ההקדמה. הנסיך ויליאם. צילום: Getty Images

למרות שניתן לדמיין די בקלות את הנסיך ויליאם אוכל כריכונים חתוכים בדיוק מופתי ולוגם תה מכוס מלכותית במספר ספור ומדויק של גמיעות, תופתעו לגלות שהחך המלכותי שלו דווקא חובב לרוב קולינריה פשוטה וסטנדרטית למדי.

בראיון שהעניק לתזונאית מוניק היילנד, ויליאם שיתף במאכלים שהוא נוהג לאכול ביום טיפוסי בחייו, כשהוא מנסה לתמרן בין חובותיו המלכותיות המחייבות אותו לנוע רבות בדרכים ולקחת חלק בשלל אירועים, ובין היותו אבא לשלושה ילדים קטנים המחייבים אותו לא פעם להיות ערני ואנרגטי כדי לעמוד בקצב שלהם (מה שמוביל, לדבריו, לצריכה מוגברת של קפאין).

ויליאם וקייט על השטיח האדום בטקס הבאפט"א // צילום: רויטרס

בוקר טיפוסי ביומו של המלך הבריטי לעתיד כולל שתי ביצים, לחם מקמח מלא עם מעט חמאה, מיץ תפוחים וכוס תה עם חלב. בצהריים, במיוחד אם הוא בדרכים וקצר בזמן, הוא יאכל סנדוויץ' (שהוא מודה שאינו תמיד בריא), בארוחת הערב הוא יתענג על דג לבן פשוט בתוספת פטריות, ולקינוח - בננה ובראוניז. הוא כולל בתפריט שלו גם 3-2 כוסות קפה ו/או תה וכוס של יין אדום.

בערב מתחשק לו בראוניז, צילום: איתיאל ציון

הנסיך בן ה-41 גם היה משתלב היטב בחגיגות יום העצמאות בארץ או סתם בקריוקי בסחנה, שכן זו עובדה ידועה שהוא חובב על האש ואפילו יודע לתפעל את הגריל במקצועיות ראויה לציון.

מעניין אם הוא טעם אותו בעצמו. הנסיך ויליאם מחלק המבורגרים:

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jasmin 💛🌻👑 (@royalfamily2018)

מנה נוספת שאהובה מאוד על ויליאם מאז ילדותו ושאהובה גם על שלושת ילדיו היא פיצה. למרות שלא מדובר בהכרח במנה הבריאה ביותר בעולם, ויליאם וקייט משלבים אותה מדי פעם בתפריט שלהם. כזכור, שקייט ידועה גם כאופה ובשלנית לא רעה, והיא אף נוהגת לשתף את ילדיה בתהליך ההכנה של הפיצה אותה הם יוצרים לא פעם מאפס, כולל הכנת הבצק.

ויליאם גם נהנה ממנה טובה של מקרוני וגבינה לצד תירס, וגם עוף נכלל לא פעם בתפריט שלו. ואם תהיתם איך הוא אוהב לסיים את הארוחות שלו, הקינוח האהוב עליו ביותר הוא עוגת שוקולד ביסקוויטים – שהיה גם הקינוח האהוב ביותר על סבתו המנוחה, המלכה אליזבת.

הטעם המתוק עובר בגנים. המלכה אליזבת, צילום: אי.פי.איי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר