המתכונת החדשה של "קופי בר": ההכרזה המסקרנת של רותי ברודו

המוסד הוותיק ביד חרוצים של קבוצת R2M "קופי בר" לא יסגר באופן מידי, אלא יעבור למתכונת "מרפסת אקספרס" • המסעדה החדשה שנפתחת במקומו, תמשיך לשאת את הדגל מלב שדרת רוטשילד המרכזית • אלה החגיגות המתוכננות בשביל דרינק אחרון

רותי ברודו בקופי בר. צילום: ארכיון צילום יחצ

רותי ומתי ברודו בעלי קבוצת R2M הודיעו היום (ראשון) כי המוסד התל אביבי "קופי בר" עובר למתכונת "מרפסת אקספרס" של משלוחים וטייק אווי החל מתאריך 18 באוגוסט וכבר אורז את עצמו לקראת המעבר לבית החדש ברחוב שדרות רוטשילד 48, בתל אביב בתאריך זה.

כזכור, בחודש מרץ השנה נודע כי המסעדה שפועלת ברחוב יד חרוצים בתל אביב מזה כ-30 שנים נסגרת בעקבות פרויקט תמ"א פינוי בינוי. "על פי התכנון, ימי הסרוויס האחרונים בתוך המסעדה יכללו הופעות אורח של מנהלי ועובדי עבר, הפתעות מרתקות, וגם ניצוח בוטח של צוות ההקמה מ-1993, כולל רותי ברודו וגיא פולק, כמובן", מבטיחה הנהלת המקום.

קופי בר מימי פתיחתו, צילום: ארכיון צילום יחצ

מיד ביום שלמחרת החגיגות, בתאריך 19 באוגוסט, יעבור הקופי בר לפעול במתכונת החדשה. ביום בו הוא יסגר, תיפתח מרפסת קטנה ונעימה סמוך אליו שכבר מוכנה לקלוט את סועדי הצהריים הנאמנים מהאזור. במקביל, יופנה הפוקוס של קבוצת R2M לעבר המקום החדש ברחוב רוטשילד 48, שצפוי להיפתח במהלך חודש ספטמבר כחלק ממלון R48.

המסעדה החדשה שתפתח במקום המוסד הוותיק, עדיין ללא שם סופי, תמשיך לשאת את דגל הקופי בר מלב השדרה המרכזית בתל אביב, עם דגש על ארוחות טובות ומשתלמות, במחירים נגישים. היא תפעל עם רוב צוות העובדים של הקופי בר ואפילו תגיש חלק מהמנות המפורסמות של המסעדה, שמהן אי אפשר כנראה להיפרד באמת.

שולחן בקופי בר, צילום: אלון שסטל

מסעדת "קופי בר" נסגרת בעקבות בניית מגדלים במקום בה היא שוכנת היום, בכתובת יד חרוצים 13 בתל אביב. בשנת 1994 הגשימו רותי ומתי ברודו חלום ופתחו לראשונה בית קפה קטן ברחוב שולי (יד חרוצים) שגדל להיות מסעדה. מאז ועד היום הפכה "קופי בר" למוסד קולינרי פופולרי שמגיעים אליו מכל רחבי הארץ.

המקום מגיש אוכל קלאסי מושפע מהמטבח האירופאי עם דגש על חומרי גלם מקומיים ועד היום אפשר להנות בה ממנות אייקוניות שמלוות אותה עוד מיום פתיחתה, כמו: המבורגר ביין, אווז קונפי, פטה כבד ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר