מיזם חדש משגע צרכנים מחוץ למרכז: TAVI - רשת מעדניות על גלגלים

צפו: כמה פעמים כבר קרה לכם שנתקעתם בלי משהו טעים או חומר גלם הכרחי במקרר וכבר לא היה ניתן להשיג אותו בסביבה? מיזם חדש ומפתיע בשם TAVI מספק לצרכנים פתרון מפתיע

TAVI. צילום: נמרוד סונדרס

אם אתם במקרה גרים מחוץ לאזור המרכז, הדברים הבאים מיועדים לכם: כמה פעמים במהלך השבוע מצאתם את עצמכם נאלצים ללכת לסופר השכונתי כדי להשביע את רעבכם או רציתם לארח בשעת ערב מאוחרת ולא היה באפשרותכם להזמין דבר? מתברר שנמצא לכך פתרון, והוא ייחודי ומפתיע.

המיזם החדש שמשגע צרכנים רבים // כתב אסף הדר, צילום: משה בן שמחון

הכירו את המיזם החדש TAVI - מעין רשת מעדניות על גלגלים. מדובר במוצרי מזון מיוחדים שמאוחסנים קפואים בתוך טנדר. הרכב מספק לתושבים ביעדים מרוחקים מהמרכז מוצרים איכותיים עד לפתח הבית.

מהיום, גם חובבי הקולינריה והפודיז הגרים בפריפריה וצמאים לגלידת הבוטיק מחיפה, למוצרי הבשר של הקצבייה המפורסמת משוק הכרמל, לטעמים היווניים של "גרקו" ולמוצרי איכות רבים נוספים, שעד כה לא היו זמינים עבורם, מקבלים מענה פורץ דרך באמצעות משאיות עם מערכת הקפאה מתקדמת ואפליקציה חכמה פשוטה להפעלה.

TAVI הוא יוזמה של ליאת ודרור מרגלית. הזוג החליט להביא את הזמינות והשפע הקיימים במרכז גם לפריפריה. הם הבינו את הצורך - ככל שמתרחקים מהמרכז, האופציות הקיימות שנמצאות בהישג יד הופכות מיושנות. לתושבי האזורים הללו אין למעשה גישה למוצרים של יצרני בוטיק, לוולט או למשלוחים מסוגים שונים.

חומרי גלם איכותיים להכנה בבית, צילום: נמרוד סונדרס

"יש לנו מוצרים שגם בת"א לא ניתן להשיג", הבהיר דרור. בתוך המשאית המפתיעה, תוכלו למצוא גלידות מהיצרניות האיכותיות ביותר, כמו: "אייססלון" בחיפה, גלידת "אוטלו" התל אביבית, שפע חומרי גלם ובשרים, למשל, קצביית הבוטיק M25, נקניקיות בעבודת יד של אמן השרקוטרי ערן ביק, עוגות של "רביבה וסיליה", טארטים של הפטיסרי של עמית ברקת ללא גלוטן, פסטות טריות בעבודת יד של "פסטה טריה" ועוד.

יש גם מוצרי פטיסרי ללא גלוטן, צילום: נמרוד סונדרס

כל המוצרים מוצגים באפליקציה נגישה ונוחה להזמנה. הם זמינים עד שבעה ימים מראש וגם באופן ספונטני - הם מגיעים עד חצי שעה הגעה לבית הלקוח מרגע ההזמנה.

בין איזורי הפעילות הקיימים ואלה שיפתחו בקרוב: השרון, יקנעם, מודיעין, כוכב יאיר ועוד. בהמשך יושקו קווים באזורים נוספים ברחבי הארץ. 

לפרטים המלאים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר