חשבתם שהילדים שלכם צמודים רק למסכים? תחשבו שוב: תופעה מפתיעה בקרב הצעירים

הכירו את "נשיונל ג'יאוגרפיק Young" - מגזין חדש המיועד לילדים בני 9-14 • "ילדי דור הטיקטוק חוזרים אל הפרינט", מגלה העורכת הראשית

"הילדים מחכים לזה". צילום: ללא קרדיט

כבר שנים מספידים את העיתונות הכתובה, וטוענים שהדור הצעיר ירכוש את הידע ואת החדשות רק במחוזות הדיגיטל. אך יש מי שעדיין מאמינים במגע עם הדף: הכירו את "נשיונל ג'יאוגרפיק Young" - מגזין חדש המיועד לבני 9-14, מוצר המשך למגזין הילדים הנפוץ "נשיונל ג'יאוגרפיק Kids".

המגזין יוצא אחת לחודש, ומשלב תוכן איכותי, מעורבות אקטיבית של הקוראים ופיתוח מיומנויות חיוניות לעתיד, כמו חשיבה ביקורתית ותקשורת. מערכת העיתון מורכבת מכתבים צעירים, והתכנים עדכניים.

"ילדים מדור הטיקטוק חוזרים אל הפרינט", צילום: Getty Images

"ילדים מדור הטיקטוק חוזרים אל הפרינט, ואני מתה על זה", אומרת בחיוך העורכת הראשית בר ג'וזפין כספי. "קבוצת 'ג'וניור מדיה' חזקה בתחום המגזינים, ויש לה מותג חזק שעובד טוב - 'נשיונל ג'יאוגרפיק קידס', שפונה לבני 5-9. עכשיו הקבוצה החליטה להתרחב גם לילדים הגדולים יותר, בני 8-14.

"אנחנו לוקחים את הילדים שנהנים לקרוא ושאוהבים להרחיב את עולמם באמצעות עיתונות, ומאפשרים להם ליהנות מעיתון שמותאם לטרום־נוער, להמשיך את החוויה של לקרוא פרינט ולקבל הרחבה על העולם, לא רק דרך טיקטוק ו'ברולסטארז'".

לא רק בטיקטוק, צילום: אי.אף.פי

באילו נושאים העיתון עוסק?

"גם 'קידס' וגם 'יאנג' הם תחת המותג 'נשיונל ג'יאוגרפיק', אז יש זיקה למדע ולטבע".

את מאמינה שאת יכולה לתת פייט לדיגיטל ולמסכים?

"אני רואה שזה קורה. אני מקבלת הודעות מהורים שאומרים שהילדים מחכים ושואלים מתי יגיע הגיליון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר