מגישת החדשות קיבלה הודעה שבעלה חזר מלבנון - והתפרקה באולפן

מירי מיכאלי התפרקה במהלך מהדורת חדשות - כאשר קיבלה הודעה על יציאתו של בעלה מלבנון לאחר תקופת לחימה ממושכת • "אי אפשר להסביר את גודל ההקלה, את כל המתח שנצבר"

מירי מיכאלי. צילום: i24NEWS

מגישת החדשות מירי מיכאלי התפרקה במהלך מהדורת חדשות, רגע אנושי נדיר שנתפס במצלמה, כאשר קיבלה הודעה על יציאתו של בעלה מלבנון לאחר תקופת לחימה ממושכת.

מיכאלי, שמגישה את מהדורת החדשות של i24 News, חשפה את הרגע המרגש בפוסט באינסטגרם, ותיארה את המתח העצום שליווה את תקופת שהותו בלבנון. "זר לא יבין את האימה והפחד, לצד הגאווה הענקית", כתבה. "אנחנו מאחוריו במאה אחוז, תומכים ומאמינים שאין משימה גדולה וערכית מזו".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Miri Michaeli (@mirimichaeli_)

בפוסט הכן והרגיש שיתפה מיכאלי באתגרים היומיומיים של משפחות המילואימניקים: "לא מאוד מחמיא, אבל זה רגע של אמת שמראה אולי טפח קטן מהחיים במילואים". היא תיארה כיצד ניסתה לשמור על שגרה עבור ילדיה ולתפקד "כמו אבא וכמו אמא" במקביל לעבודתה התובענית בחדשות.

הרגע המכונן נתפס במצלמה על ידי הכתב הפוליטי נדב אלימלך, כשמיכאלי קיבלה את הבשורה המשמחת במהלך הפסקת הפרסומות. "אי אפשר להסביר את גודל ההקלה, את כל המתח שנצבר", כתבה.

מירי מיכאלי, צילום: רונן אקרמן

מיכאלי ניצלה את ההזדמנות כדי להעביר מסר חשוב לציבור על התמיכה במשפחות המילואימניקים. היא הציעה דרכים מעשיות לעזור: "לא לדפוק בדלת בלי לתאם מראש, לשאול מה נשמע, להציע עזרה עם הילדים, לשלוח משהו טעים או פשוט לחבק".

הפוסט המרגש והסרטון שתיעד את הרגע זכו לתהודה רבה ברשתות החברתיות, כשרבים הזדהו עם הרגשות העזים שביטאה מיכאלי וראו בכך ביטוי אותנטי למציאות חייהן של משפחות המילואימניקים בתקופה מאתגרת זו. "את אישה מקסימה רגישה ונעימה. פוסט חשוב מאוד. גרמת לי לדמוע", הגיבה עוקבת, כשאחר הוסיף בתגובה בולטת נוספת: "צריך לחזק את הנשים והמשפחות שהן בקרב לא פחות מאתגר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר