כשנה לאחר מותו - אמו של מת'יו פרי חושפת: "הוא הרגיש שזה עומד לקרות"

בראיון מרגש, אמו של כוכב "חברים", סוזאן מוריסון, משתפת בפרטים על השיחה האחרונה עם בנה • "זה היה כאילו הייתה לו תחושה מוקדמת, הוא אמר 'אני כבר לא מפחד', וזה הדאיג אותי"

מתיו פרי. צילום: אי.פי

אמו של מת'יו פרי, סוזאן מוריסון, חושפת פרטים מטלטלים על הימים האחרונים בחייו של בנה המנוח: בראיון אינטימי לתוכנית "TODAY", מוריסון סיפרה על הרגעים האחרונים המשמעותיים שחלקה עם בנה הכוכב.

"הוא עבר תקופה מעניינת ממש לפני מותו, כשהראה לי אחד מבתיו החדשים", שיתפה מוריסון. "הוא ניגש אליי ואמר 'אני כל כך אוהב אותך, ואני כל כך שמח להיות איתך עכשיו". זה היה כאילו הייתה לו תחושה מוקדמת. לא חשבתי על זה באותו רגע, אבל תהיתי 'כמה זמן עבר מאז שהיה לנו שיחה כזו?' זה היה לפני שנים".

מתיו פרי, צילום: AP

פרי היה בנם היחיד של מוריסון ובעלה לשעבר, ג'ון בנט פרי. לאחר גירושיהם, מוריסון נישאה לכתב "Dateline" קית' מוריסון, ויחד הביאו לעולם ארבעה ילדים. גם ג'ון בנט פרי נישא בשנית והביא ילד נוסף מנישואיו השניים.

בהתייחסה לימיו האחרונים של השחקן, אמרה מוריסון כי "מה שעמד לקרות לו היה בלתי נמנע, והוא הרגיש את זה בחוזקה". היא הוסיפה: "הוא אמר 'אני כבר לא מפחד', וזה הדאיג אותי".

פרי נפטר ב-28 באוקטובר 2023, בגיל 54, לאחר שנמצא בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס. על פי דוח הנתיחה שלאחר המוות, מותו נגרם מההשפעות החריפות של הסם קטמין. הדוח, שהגיע לידי NBC News בדצמבר 2023, פירט כי הקטמין גרם ככל הנראה לאיבוד הכרה וטביעה, כאשר מחלת לב טרשתית שממנה סבל החמירה את השפעות הקטמין.

חמישה אנשים הואשמו בקשר למותו

לאחרונה, באוגוסט השנה, תובעים בלוס אנג'לס חשפו כי פרי השתמש בקטמין ללא פיקוח והתמכר לחומר. חמישה אנשים - כולל העוזרת האישית שלו, שני רופאים וסוחר סמים לכאורה - הואשמו בקשר למותו. לדברי הרשויות, החמישה, שהיו מודעים להתמכרותו של פרי, ניצלו את מצבו הפגיע כדי להרוויח.

לאחר הגשת כתבי האישום, משפחתו של פרי מסרה בהודעה כי בעוד שהם "היו ועודם שבורי לב" ממותו של השחקן, "זה עזר לדעת שרשויות אכיפת החוק התייחסו למקרה שלו ברצינות רבה. אנחנו מצפים שהצדק ייעשה."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר